Мартиненко, В. О. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. О. Мартиненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Читання--Школярі молодшого віку Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісно орієнтоване навчання Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. Є примірники у відділах: ВДГН (12.11.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Фасоля, А. М. Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. М. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття присвячена проблемам становлення термінології компетентнісно зорієнтованого навчання літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ревчук, С. Розробка компетентісних завдань з української літератури / С. Ревчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сфолрмованості ключових компетентностей — інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шуляр, В. І. Особливості діяльності суб"єктів сучасного уроку літератури на комплексній основі / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Педагогічні технології Уроки--Українська література--Педагогічні технології Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання Анотація: Автор визначив особливості впровадження компетентнісного підходу в систему літературної освіти та окреслив напрямки їх подальшої реалізації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Братко, В. О. Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. О. Братко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 9, . - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Педагогічні технології Уроки--Українська література--Педагогічні технології Педагогічні технології--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід -- Компетентнісно орієнтоване навчання -- Культурологічна компетентність Анотація: У статті розглядається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках української літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ремех, Тетяна. Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства / Т. Ремех> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): цілепокладання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- правознавство Анотація: У статті аналізується проблема цілепокладання, визначається його роль і місце в навчанні учнів правознавства за компетентнісного підходу до навчання. Описується процес цілепокладання, обгрунтовуються вимоги до постановки цілей навчання, наводяться приклади формулювання цілей уроку з практичного курсу правознавства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пономарьова, К. Нестандартні форми організації навчання української мови в початкових класах [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 1-6 Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): нестандартні форми навчання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- українська мова -- підготовка нетрадиційних уроків Анотація: У статті визначено доступні для молодших школярів нестандартні форми організації навчання української мови. Розкрито особливості їх моделювання та проведення в умовах реалізації компетентнісного підходу. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та способів організації компетентнісно орієнтованого навчання інозених мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 6. - С. 2-7 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): теоретико-методичні засади -- початкова школа -- компетентнісно орієнтоване навчання Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Попова, Людмила Класифікація засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтоване навчання -- засоби навчання Анотація: На основі узагальнення праць українських педагогів і лінгводидактів автор статті доводить, що, класифікуючи засоби компетентнісно орієнтованого навчання української мови, доцільно брати до уваги мету суб'єктів освітнього процесу, домінувальну модальність сприймання кожного з них, спосіб подання інформаційно-навчального матеріалу й функцію застосування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |