Карачина, Н. П. Комплексність та спектральність категорії "економічна безпека" [Текст] / Н. П. Карачина> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 3. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічна безпека Кл.слова (ненормовані): ВДЕТН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Колесниченко, В. В. Оніщик, Ю. В. Фінансові правовідносини у митній сфері [Текст] / Ю. В. Оніщик> // Митна справа. - 2012. - № 2. - С. 15-19. - Библиогр.: с. 19 (9 назв.) Рубрики: Митне законодавство--Комплексність галузі Податкове законодавство--Державний фінансовий контроль Державний бюджет України--Розвиток інфраструктури Кл.слова (ненормовані): Митний кордон -- Митна політика -- Митно-тарифне регулювання Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням у сфері митного регулювання. На підставі чинного законодавства України аргументовано доводиться, що до предмету правового регулювання митних відносин входять норми фінансового права. У зв`язку з цим з`ясовується сутність та види фінансоих правовідносин у митній сфері. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Галенко, Н. О. Системність та комплексність у створенні механізму подалання кризових наслідків на фондовому ринку України [Текст] / Н. О. Галенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 9. - С. 66-71. - Бібліогр.: с. 71 Рубрики: Фондовий ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): національний фондовий ринок -- криза -- кризові явища -- антикризові заходи -- подолання кризових явищ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Заверюха, Л. В. Концептуальні положення управління інвестиційним проектом [Текст] / Л. В. Заверюха> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 63-66 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інвестиційні проекти--Управління Кл.слова (ненормовані): концепція -- комплексність -- системність -- принцип Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Корж, Н. В. Управління фінансовим капіталом корпорації [Текст] / Н. В. Корж> // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 №3. - С. 122-132 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 131-132 Рубрики: Корпорації--Фінансовий капітал Кл.слова (ненормовані): структура капіталу -- комплексність і завершеність -- оптимальне рішення -- ефективність управління Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Куліш, Д. В. Необхідність бюджетування на підприємстві агропромислового комплексу [Текст] / Д. В. Куліш> // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2. - С. 166-173 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 172-173 Рубрики: Агропромислові комплекси--Бюджетування--Україна Кл.слова (ненормовані): системний підхід -- агропромислове підприємство -- комплексність управління -- бізнес-модель -- великі об`єднання підприємств -- управлінський облік -- фінансова звітність -- матеріальні і трудові ресурси Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мельник, Сергій. Принципи військового управління: адміністративно-правовий аспект [Текст] / Сергій Мельник> // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 7. - С. 104-107. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Військова служба--Військове управління--Правове регулювання Кл.слова (ненормовані): сектор безпеки та оборони -- національна безпека -- обороноздатність -- законність управлінської діяльність -- соціальна спрямованість -- об’єктивність -- комплексність -- системність -- гласність -- військова дисципліна Анотація: Статтю присвячено дослідженню принципів військового управління в адміністративно-правовому аспекті. Встановлено, що правові принципи військового управління дозволяють зробити діяльність його різноманітних суб’єктів більш планомірною, виваженою, чіткою й конкретною. Визначено, що серед них є такі фундаментальні принципи, як законність, об’єктивність, системність, повнота, комплексність, розумна ініціатива і гласність, у поєднанні з принципами єдиноначальності й суворої військової дисципліни. Аргументовано, що всі ці принципи прямо або опосередковано випливають з права, з окремих правових норм, а тому їх можна вважати правовими (адже принцип централізації керівництва військового управління реалізується й забезпечується виключно за допомогою правових засобів). Проаналізовано, що у військово-юридичних джерелах виділяють загальні принципи, тобто ті загальнообов’язкові й беззаперечні вимоги, якими мають керуватися всі суб’єкти управління незалежно від свого статусу, і принципи управління на рівні галузі (галузеві принципи) або на статусному рівні – інституційному, організаційному, груповому. Із найбільш загальних виділяють принципи законності управлінської діяльності, соціальної спрямованості, об’єктивності, комплексності, системності і гласності. До специфічних принципів військового управління належать принципи централізації керівництва, єдиноначальності й суворої військової дисципліни. Встановлено, що наведений перелік принципів військового управління у статті не є вичерпним, оскільки військове управління є багатогранною діяльністю і не може ними обмежитись. Підкреслено, що існують також принципи, безпосередньо пов’язані з діяльністю суб’єктів, які реалізують військове управління (вони пронизують своїм впливом повноваження вищих органів державної влади у сфері військового управління). Акцентовано увагу на тому, що в межах військового управління досить важливо забезпечити стабільність основних процесів при можливості існування відповідної динаміки, скажімо, щодо змін, пов’язаних із новими управлінськими стандартами й використанням новітніх технологій. Визнано, що принципи військового управління мають відповідати розвитку права, його системі, в тому числі й тієї її частини, що спрямована на унормування питань військового управління. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |