Гнатюк, Сергій. Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання [Текст] / Сергій Гнатюк > // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 52-53 Рубрики: Політика--Державність--Україна Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- державний бренд -- зв'язки з громадськістю -- комунікативна політика -- органи державної влади -- інформаційна політика Анотація: Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сиваченко, О. В. Перспективи розвитку маркетингових комунікацій на підприємствах машинобудування в технічних та правових реаліях України [Текст] / О. В. Сиваченко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 87-91 : рис. - Бібліогр.: с. 90 Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Комунікація--Україна Кл.слова (ненормовані): електронна комерція -- проникнення Інтернету -- комунікативна політика -- електронна торгівля -- онлайн-економіка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Артамонова, Наталія Савівна. Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно-та мегаструктурних суб’єктів [Текст] / Наталія Савівна Артамонова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 10. - С. 17-20. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Комунікативність--Технології--Інформаційні послуги Кл.слова (ненормовані): комунікативна політика -- комунікативна стратегія -- комунікативні технології -- краудінструменти Анотація: Розглянута сутність комунікативного менеджменту в контексті впровадження сучасних технологій у практику управління і адміністрування. Вказана сутність комунакативної політики компанії та особливості реалізації комунікативної стратегії у моно та мегаструктурних суб’єктах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |