Окландер, Михайло.
    Розвиток проектів неформальної маркетинг - освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / Михайло Окландер, Руслана Шемчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 49-71 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- конкурентоспроможність проєктів -- спеціальні компетентності
Анотація: На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної маркетингової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Шемчук, Руслана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)