Гладунов, Олександр.
    Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтингування брендів вапняної галузі України [Текст] / Олександр Гладунов // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 24-24 : табл. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики: Маркетингові технології--Бренди--Вартісна оцінка--Сировинні товари--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди -- вапняковий камінь -- сегмент ринку -- онлайн анкетування
Анотація: Вапняна галузь є важливою складовою національної економіки. Основні продукти галузі, вапняковий камінь, вапно, мінеральний порошок слугують сировинною базою галузей української економіки. Автор статті пропонує методику визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтингування даної галузі України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)