Спода, Л. Формування комунікативної компетентності [Текст] / Л. Спода> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 39 (жовтень). - С. 11-16 Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): творча особистісь -- креативне мислення -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Свідинська, Л. Ділова гра - проект змін [Текст] : з досвіду роботи / Людмила Свідинська> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 11/12. - С. 6-10 Рубрики: Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- прес-конференція -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Охременко, Н. Креативність - мислення поза стандартами / Н. Охременко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 52-54 Рубрики: Школознавство--Педколектив Кл.слова (ненормовані): креативне мислення Анотація: Представлено розробку майстер-класу, розробленого з метою формування знань про методи активізації креативного мислення; присокрення процесу інтеграції перспективного педагогічного досвіду у практичну діяльність учителів, збагачення їх технологічного потенціалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бобир, Н. School [Текст] : Англійська мова, 3 клас / Н. Бобир> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 51-57 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток пам'яті -- креативне мислення -- мотивація учнів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бурлаковская, Е. Дадим стране идей маленьких, но много, или Как поощрять корпоративную креативность [Текст] / Елена Бурлаковская> // Кадровик 01. - 2013. - № 12. - С. 76-81 Рубрики: Персонал--Управління Кл.слова (ненормовані): мотивація співробітників -- оптимізація робочого процесу -- креативне мислення -- мозговий штурм -- кращі ідеї Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Діброва, Альона. Розвиток креативності на різних етапах навчання [Текст] : психологічні особливості / А. Діброва> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 4--11 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- креативне мислення -- види креативності -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вовнянко, Т. Розвиток творчих здібностей [Текст] / Т. Вовнянко> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 9/10. - С. 27-28
Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- нестандартний треніг -- творчі здібності -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гаврілова, С. Welcome to our travel agency [Текст] / С. Гаврілова> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 5. - С. 37-41 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): активний словник -- робота в групах -- креативне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Крутій, Катерина STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення [Текст] / Катерина Крутій, Таїсія Грицишина> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних здібностей Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- критичне мислення -- креативне мислення -- технічне мислення -- інтегрована освіта -- математичне мислення -- програма STREAM-освіти Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пушкаренко, Світлана. Від компетентного вчителя до успішного учня [Текст] : тренінгові заняття для педагогів / С. Пушкаренко, О. Слободян> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - 1-88 (темат. вкладка). - Бібліогр.: с. 88.
Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетенція -- самоосвіта -- креативне мислення -- вніб 3 Дод.точки доступу: Слободян, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кравець, Тетяна Концентроване навчання. Створення умов для формування креативності учнів на уроках фізики [Текст] / Тетяна Кравець> // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 2. - С. 15-35 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 17 Рубрики: Фізика--Матеріали до уроку-- 8-й клас--Креативність Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- мотивація -- електричне поле Анотація: Автор статті впевнена в тому, що у сучасних соціально-економічних умовах потрібно бути скоріше креативним, аніж багато знати. Тому важливо звернути увагу на розвиток в учнів креативності як цілісно-особистісної утворювальної категорії, котра є умовою творчого саморозвитку і характеризується відкритістю до нових проблем. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Буковська, Оксана. Розвиток креативного мислення учнів на уроках математики [Текст] / Оксана Буковська> // Математика в рідній школі. - 2018. - № 9. - С. 9-17 : рис. Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Опара, Світлана. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками [Текст] : (розвиток креативного мислення учнів 5 класу) / Світлана Опара> // Математика в рідній школі. - 2018. - № 9. - С. 34-37 : рис. Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- математичні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Демченко, Людмила. Апгрейд освітнього процесу. Досвід використання елементів STEM та STEAM - освіти [Текст] / Людмила Демченко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 6-17 : рис. - Бібліогр.: с. 17 Рубрики: Вища освіта--Інновації--Стандарти освіти Кл.слова (ненормовані): інженерні науки -- соціальні проблеми -- креативне мислення -- природничі науки Анотація: Автор статті розповідає про STEM - це нова методика навчання учнів, яка має таку основу: інтегроване навчання за темами, а не за предметами; використання науково-технічних знань у реальному житті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Вільна гра дітей, або день без іграшок : флешмоб у дитячих садках [Текст] / Олена Кульченко,Інга Кужелєва, Лідія Башинська, Марія Лесько, Олена Яворовська> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 9-12
Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- ігрова діяльність -- розвивальне середовище -- флешмоб Анотація: "Важко уявити дитинство без іграшок. Але сучасних малят не так легко чимось здивувати, а тим паче зацікавити. Вони звикли бачити навколо - і в садочку, й удома - безліч яскравих фабричних іграшок. Цікаво, а чи змогли б дошкільнята гратися без них, чи до снаги їм самотужки придумати й організувати ігри з побутовими речами і одне з одним? Як вони розпоряджатимуться такою "свободою"? З'ясувати це стало метою флешмобу, який запропонувала провести Катерина Крутій і до якого 22 жовтня 2018 року долучилися всі охочі педагоги та батьки. До вашої уваги - враження учасників". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Як легко і швидко створити зимову картину [Текст] / Марія Стаднійчук, Світлана Бурківська, Оксана Галаник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 24-25
Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- аплікація -- ебру -- малювання на воді -- творче мислення -- малювання відбитками Анотація: Представлено розробки занять образотворчості за зимовою тематикою : створення аплікації з вати, морозяного візерунку на воді, зимового пейзажу за допомогою відбитків листя пекінської капусти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бобруйко, Наталя Квіти для мами : заняття з малювання для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Бобруйко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 30-31 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- малюнок видуванням через соломинку -- аерографія Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи. Мета заняття - закріплювати вміння дітей створювати зображення в нетрадиційній техніці - аерографії (видування через соломинку); учити поєднувати в малюнку кілька художніх матеріалів (воскові олівці, акварель); розташовувати композицію на аркуші; формувати здатність до зорового контролю за діями рук, естетичне сприйняття навколишнього світу; заохочувати до проявів творчості; розвивати творчу уяву, увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати самостійність, охайність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бідна, Світлана Краса на склі : творчі заняття з малювання на лоні природи [Текст] / Світлана Бідна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 20-21 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- малювання -- пленер Анотація: "Літо - чудова пора для пленерів - творчих занять з малювання на свіжому повітрі. Художнє сприйняття образів доповнюється ароматом квітів і трави, які приносить легенький вітерець, дотиками теплих променів сонечка до обличчя. А ще треба взяти гарний настрій та набір різних предметів. Саме так, на думку авторки статті, відбувається гармонійне поєднання внутрішнього світу маленьких художників зі світом природи. Незвичайні світлини творчих робіт - нагадування про приємні миті натхнення". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коршевнюк, Тетяна. До проблеми розвитку компетентностей учнів в освітньому процесі з біології [Текст] / Тетяна Коршевнюк> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання--Біологія Кл.слова (ненормовані): інтеракція -- критичне мислення -- креативне мислення -- розвиток компетентностей Анотація: У статті представлено теоретичні аспекти втілення компетентного підходу в навчанні біології учнів основної і старшої школи. Розглянуто особливості інтеракції та інтелектогенезу, інноваційні підходи до розвитку компетентностей в освітньому процесі з біології. Наведено приклади методичних прийомів і навчальних завдань для розвитку критичного і креативного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ілляхова, Марина. Як розвинути креативність? [Текст] : тренінг для педагогів / Марина Ілляхова> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 60-69. - Бібліогр.: с. 66. Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації--Тренінги Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- креативне мислення -- креативна мотивація -- креативна компетенція |