Паливода, Тетяна.
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Тетяна Паливода // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 2. - С. 20-26. - Бібліогр. 12 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Стилістика складних речень--Інтерактивні завдання
Кл.слова (ненормовані):
мовний турнір -- метод "кубування" -- гра-аукціон -- мовно-літературна гра -- види складних речень
Анотація: Описано низку інтерактивних технік навчання на заняттях української мови під час закріплення знань, умінь і навичок студентів з теми "Стилістика складних речень". Основний акцент зроблено на тому, що інтерактивні техніки навчання сприяють активізації творчого потенціалу студентів, урізноманітнюють роботу на заняттях, посилюють інтерес вихованців до української мови й навчання загалом, формують культуру спілкування в колективі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Паливода, Тетяна.
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Тетяна Паливода // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Библиогр.: с. 22
Рубрики: Речення українське--Складні речення--Вивчення--Інтерактивні завдання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні форми й методи навчання -- фрейм-проблема -- мовний турнір -- метод "Кубування" -- венгерський кросворд -- гра-аукціон -- мовно-літературна гра "Асоціації" -- складне речення -- види складних речень -- складносурядне речення -- стилістика складних речень
Анотація: У пропонованому матеріалі описано низку інтерактивних технік навчання на заняттях української мови під час закріплення знань, умінь і навичок студентів з теми "Стилістика складних речень". Основний акцент зроблено на тому, що інтерактивні техніки навчання сприяють активізації творчого потенціалу студентів, урізноманітнюють роботу на заняттях, посилюють інтерес вихованців до української мови й навчання загалом, формують культуру спілкування в колективі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Марчук, Жанна Станіславівна.
    Методи навчання мистецтва молодших школярів у НУШ [Текст] / Ж. С. Марчук // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 2. - С. 24-30
Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Початкове навчання--Методи і прийоми навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелект-карти -- кубування -- лепбукінг -- сторітеллінг
Анотація: У статті окреслено питання важливості ознайомлення вчителя мистецьких дисциплін з новими методами навчання в умовах реалізації концепції нової української школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Шутько, В. В.
    РАФТ і кубування на уроках української мови [Текст] / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 142-147. - Бібліогр.: с. 146
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- педагогічні технології


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Білоусова, Н. В.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Мазур, Наталя.
    Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі [Текст] / Наталя Мазур // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 59-60.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- технології навчання -- сенкан -- кубування -- математика -- літературне читання -- українська мова -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Авторка статті розповідає про застосування методів критичного мислення під час вивчення математики, літературного читання та української мови в початковій школі, зокрема таких методів навчання, як "Сенкан" та "Кубування".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)