Стеценко, І. Складові інформаційної культури та інформаційної грамотності для педагогів дошкільної та початкової освіти [Текст] / Ірина Стеценко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 13-16 Рубрики: Інформатика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- інформаційна грамотність -- культура мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ніколаєнко, Володимир. Метод і методейя: методологічні ілюзії в сучасній соціології [Текст] / Володимир Ніколаєнко, Леонід Ніколаєнко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 130-142. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія--Методологічна криза Кл.слова (ненормовані): коґнітивне відхилення (девіація) -- логічний примус -- метод -- альтернативний метод (методейя) -- методологічні ілюзії -- методологічна криза -- методологічний анархізм -- культура мислення -- риторичний метод обґрунтування Анотація: Порушено питання, пов'язані з аналізом соціальних та соціально-епістемологічних чинників, що зумовлюють методологічну кризу в сучасній соціології. Ця кризова ситуація сприяє формуванню методологічних ілюзій, що продукують самі соціологи й поширюють у соціологічній спільноті. Дод.точки доступу: Ніколаєнко, Леонід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шлаина, В. М. Восприятие, язык и речь [Текст] / В. М. Шлаина> // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2015. - № 9/10. - С. 37-45. - Библиогр.: с. 44-45 Рубрики: Психологія--Соціоника Кл.слова (ненормовані): дослідження свідомості -- віртуальна реальність -- комунікації -- надіндивідуальний код -- мовна діяльність людини -- культура мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сінельнікова, Н. Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках з природознавства [Текст] / Наталія Сінельнікова> // Початкова школа. - 2016. - № 3. - С. 34-36. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Природознавство--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- культура мислення -- урок з природознавства -- учень початкової школи Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Населенко, Марія. Секрет успіху. Урок-семінар. З досвіду проведення [Текст] / М. Населенко> // Хімія (Шкільний світ). - 2017. - № 3. - С. 20-27 : табл. - Бібліогр.: с. 24 Рубрики: Уроки--Інноваційні технології--Хімія в школі--Досвід вчителів Кл.слова (ненормовані): культура мислення -- ігрові ситуації -- мультимедійні засоби -- теоретичні знання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ватан, Тетяна Арифметичний квадратний корінь. Урок-практикум з алгебри у 8-му класі [Текст] / Тетяна Ватан> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 2. - С. 14-8 : рис. Рубрики: Алгебра--Арифметика--Урок-практикум--8-й клас Кл.слова (ненормовані): культура мислення -- геометрія -- математичний фокус Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Панченков, Андрій. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 46-49. Рубрики: Українська література--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): мовленнєва вправність -- культура мислення -- завдання відкритого типу -- розгорнута відповідь -- тест -- ЗНО -- аргумент -- аналіз теми -- висновок -- оцінювання мовного оформлення -- оцінювання змісту Анотація: "Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури мислення. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури". Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Панченков, Андрій. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 52-55. - Початок у № 3. - С. 46-49 Рубрики: Українська література--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): мовленнєва вправність -- культура мислення -- завдання відкритого типу -- розгорнута відповідь -- тест -- ЗНО -- аргумент -- аналіз теми -- висновок -- оцінювання мовного оформлення -- оцінювання змісту -- пунктуаційні помилки -- орфографічні помилки Анотація: "Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури мислення. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Марущак, Зоряна. Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів [Текст] : 10-й клас / Зоряна Марущак> // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 11. - С. 15-18 : рис. - Бібліогр.: с. 18 Рубрики: Теплові двигуни--Фізика--Урок 10-й клас Кл.слова (ненормовані): генератори -- культура мислення -- паливо Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Грекало, Тетяна. Урок 19. РМ № 6. Контакт із аудиторією. Види й цілі слухання. Прийоми налагодження контакту з аудиторією [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 40-41 Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас Ораторське мистецтво Кл.слова (ненормовані): комунікативні наміри мовця -- спілкування -- професійний імідж -- риторика -- культура мислення -- тактовність -- коректність -- виконавська майстерність -- жести -- міміка -- дикція -- інтонація Дод.точки доступу: Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |