Габенко, Людмила. Кінезіологія як ефективний психолого-педагогічний ресурс [Текст] / Л. Габенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 30-33 : іл. - Бібліогр.: с. 33. - Зміст: Кінезіологічна гімнастика як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу ; Кінезіологічні вправи на озброєння колегам
Кл.слова (ненормовані): гімнастика для мозгу -- стрес -- міжпівкульова взаємодія -- рухова терапія -- кінезіотерапія -- вніб 3 Анотація: Навчальне навантаження на дитину негативно впливає не лише на її навчальну мотивацію та моральні сили вчитися далі, погіршує психічний стан учня, школа поступово знищує здоров'я дитини. В школу приходить менше 70% здорових першокласників і лише трохи більше 10% здорових дітей є випускниками шкіл.Пропонуються сучасні методи для підготовки успішного та здорового учня. Дод.точки доступу: Деннісон, Пол (американський вчений, засновник освітньої кінезіології) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |