Пелешенко, О.
    Формуємо мовленнєву готовність до школи у грі [Текст] / О. Пелешенко // Палітра педагога. - 2011. - № 5. - С. 16-18 . - ISSN 1680-449Х
ББК 74.100.58
Рубрики: Ігри--Дошкільна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- лексична компетентність -- граматична компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Сіранчук, Н.
    Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Наталія Сіранчук // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 47-49.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- мовні значення -- лексична компетентність -- культура мовлення
Анотація: Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів розглядається науковцями в контексті проблем шкільної мовної освіти в Україні, головними аспектами якої є забезпечення пріоритету української мови як державної, створення умов для розвитку особистості школяра з перших років навчання, оскільки саме тоді закладається основа життєтворчості.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Бакум, З.
    Проблема класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
лексичні вправи -- класифікація лексичних вправ -- копметентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ
Анотація: Проаналізовано різноманітні підходи до класифікації лексичних вправ, порушено проблему застосування їх в умовах компетентнісної парадигми освіти, реалізації компетентнісного підходу до навчання лексики. Акцентовано на особливостях використання лексичних вправ у формуванні лексичної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кучерук, Оксана.
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Кулібаба, А. І.
    Комплекс вправ для формування в студентів першого курсу лексичної компетентності в новогрецькій мові з використанням мультифільму [Текст] / А. І. Кулібаба // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 52-53
Рубрики: Новогрецька мова--Навчання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- мультифільм -- новогрецька мова
Анотація: У цій публікації представлено комплекс вправ для формування в студентів першого курсу рецептивної лексичної компетентності в новогрецькій мові за темою "Свинка Пеппа".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Омельчук, Сергій.
    Формування лексикографічної компетентності інокомуніканта в процесі навчання української мови / Сергій Омельчук, Вікторія Костюшко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 4. - С. 2-5
Рубрики: Лексикологія--Лексичний запас--Формування--Завдання
Кл.слова (ненормовані):
інокомунікант -- лексична компетентність -- лексикологічні знання -- мовленнєво-комунікативні вміння
Анотація: Запропоновано завдання, спрямовані на збагачення, уточнення й активізування лексичного запасу інокомунікантів, що є основою формування в них лексикологічної компетентності. Завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності, відповідають можливостям і зацікавленням іноземних студентів, спрямовані на практичне застосування знань не лише в стандартних для інокомунікантів ситуаціях, а й у нестандартних (нетипових).


Дод.точки доступу:
Костюшко, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Подосиннікова, Ганна Ігорівна.
    Фомування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти [Текст] / Г. І. Подосиннікова, Т. В. Ковтун // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 41-47
Рубрики: Англійська мова--Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- ідіоматичні сть мовлення -- середній шкільний вік
Анотація: У статті презентовано теоретичне обґрунтування та технологія формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти. Окреслено релевантні психолого-вікові особливості підлітків, розглянуто поняття лексичної компетентності, зміст лексичної компетентності учнів 9 класу, надано характеристику ідіоми як матеріалу для формування лексичної компетентності, виокремлено типи труднощів при оволодінні ідіомами, запропоновано підсистему вправ для формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти та подано приклади відповідних вправ.


Дод.точки доступу:
Ковтун, Тетяна Вікторівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)