Кохан, Ярослав. Інтенсіональні та прагматичні предикати [Текст] / Ярослав Кохан> // Філософська думка. - 2012. - № 2. - С. 61-69. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Логіка--Методологія науки Кл.слова (ненормовані): інтенсіональні та прагматичні предикати -- суб'єкт -- логічний наголос Анотація: Ця стаття продовжує попередні міркування автора [Кохан, 2005: с. 227-231; Кохан, 2006: с. 110-127], тому для її розуміння слід ознайомитися з обома зазначенними матеріалами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Караман, Станіслав. Навчання виразному читанню і ораторському мистецтву [Текст] / С. Караман> // Рідна мова. - 2013. - № 19. - С. 52-56. - Бібліогр.: с.56 Рубрики: Ораторське мистецтво--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інтонація -- пауза -- логічний наголос -- оратор Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Селігей, Пилип. Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст [Текст] / Пилип Селігей> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Лінгвістика тексту--Композиція Кл.слова (ненормовані): структура тексту -- науковий стиль -- логічний наголос Анотація: Ідеться про композицію як засіб відтворювати співвідношення головного і другорядного. Обґрунтовується думка, що структурування змісту за важливістю допомагає читачеві швидше сприймати й глибше розуміти написане. Оглянуто засоби логічного виділення в наукових і навчальних текстах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Левінська, Ольга. Ліна Костенко "Чайка на крижині", "Крила". Ідея глибокого духовного наповнення людини - її крилатості, що проявляється індивідуально [Текст] / Ольга Левінська> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 9. - С. 46-48. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): диптих -- епітет -- метафора -- порівняння -- логічний наголос -- духовність -- пауза -- художні засоби мовлення Анотація: Подано розробку уроку за творчістю Ліни Костенко, мета якого - поглибити знання учнів про життя і творчість Ліни Костенко; розкрити ідейно-художню значущість, неповторність її поезій; показати різницю між матеріальним і духовним, донести духовне наповнення - її "крилатість", що проявляється індивідуально; розвивати логічне мислення, вміння виразно читати вірші, переконливо висловлювати думки, власні міркування про духовність людини та значення духовного в сучасному житті; виховувати почуття поваги, пошани до людини, її творчих та індивідуальних здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |