Богосвятська, А. -М. Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): принципи методики -- процесуальні риси творчої діяльності -- творчий підхід -- системний спосіб мислення -- закони розвитку творчої уяви -- фантазія -- літературні здібності -- творчі завдання -- структурні компоненти творчого потенціалу учня -- формування системи цінностей -- творчі форми уроку Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Крупа, Наталія. Управлінський аспект впровадження елективного курсу з медіоосвітнім компонентом "Ave, Skovoroda!"Ідемо за Сковородою в освітньому закладі [Текст] / Наталія Крупа> // Науковий вісник Карпатського універститету імені Августина Волошина. - 2020. - № 2. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Сковорода Григорій Савич (1722-1794) Кл.слова (ненормовані): елективний курс -- профільна освіта -- індивідуалізація -- мотивація навчанння -- компетентність -- літературні здібності -- пізнавальна самостійність -- людиноцентризм -- вніб 5 Дод.точки доступу: Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |