Бєлоусова, О. С. Оцінювання ефективності збутової діяльності в рамках маркетингової політики розподілу промислового підприємства [Текст] / Бєлоусова О.С., Клименко О. Л., Лєщина К. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 78-81 : табл. - Бібліогр.: с. 81 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг--Запоріжжя Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика розподілу -- збутова діяльність -- канал розподілу -- методи збуту -- системи розподілу -- ВАТ "Запоріжсталь" Дод.точки доступу: Клименко, О. Л.; Лєщина, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Хомченко, Л. В. Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л. В. Хомченко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 163 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика розподілу -- канали розподілу -- багаторівневий маркетинг -- віртуальний маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |