Оглобіна, В. О. Теоретичні засади антикризового управління [Текст] / В. О. Оглобіна> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр.: с. 35 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Управління--Антикризове управління Кл.слова (ненормовані): підприємництво -- розвинута країна -- ринок -- відсоткова ставка -- маркетинговий аналіз -- концепція Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Городецька, М. О. Аналіз моделі поведінки споживача: мікроекономічний та маркетинговий підхід [Текст] / М. О. Городецька> // Вісник. - 2012. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживач -- мікроекономічний аналіз -- маркетинговий аналіз -- поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |