Соколова, Ю. О.
    Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності [Текст] / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 139-142 : табл. - Бібліогр.: с. 141-142 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- маркетингова стратегія -- маркетингові можливості


Дод.точки доступу:
Кочнова, І. В.; Хандога, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Янковець, Тетяна.
    Експортні можливості підприємств легкої промисловості на ринках ЄС [Текст] / Тетяна Янковець // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 174-183 : табл. - Бібліогр.: с. 181-183
УДК
Рубрики: Легка промисловість--Експорт--Ринки--ЄС
Кл.слова (ненормовані):
експортні стратегії -- зовнішні ринки -- маркетингові можливості -- інноваційні рішення
Анотація: У статті проведено аналіз сучасного стану підприємства легкої промисловості, зокрема підприємства із виробництва одягу та взуття, орієнтованих на кінцевого споживача. Обґрунтовано вихід на зовнішні ринки як стратегічний напрям розвитку підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)