Соколова, Ю. О. Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності [Текст] / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 139-142 : табл. - Бібліогр.: с. 141-142 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес Кл.слова (ненормовані): тенденція -- маркетингова стратегія -- маркетингові можливості Дод.точки доступу: Кочнова, І. В.; Хандога, М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Янковець, Тетяна. Експортні можливості підприємств легкої промисловості на ринках ЄС [Текст] / Тетяна Янковець> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 174-183 : табл. - Бібліогр.: с. 181-183
Кл.слова (ненормовані): експортні стратегії -- зовнішні ринки -- маркетингові можливості -- інноваційні рішення Анотація: У статті проведено аналіз сучасного стану підприємства легкої промисловості, зокрема підприємства із виробництва одягу та взуття, орієнтованих на кінцевого споживача. Обґрунтовано вихід на зовнішні ринки як стратегічний напрям розвитку підприємства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |