88 Л 64 Литвин, А. Роль зв`язків з громадськістю у форманні іміджу вищого навчального закладу [Текст] / А. Литвин> // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 125-129 Кл.слова (ненормовані): імідж -- вища освіта -- масова комунікація Анотація: Психологія масових комунікацій. Особливості формування іміджу вищого навчального закладу, у якому навчаються люди з особливими потребами, та визначення ролі зв`язків з громадкістю у цьому процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Езова, С. Коммуникационные площадки [Текст] : общение в профессиональном пространстве / Светлана Езова> // Библиотека. - 2011. - № 5. - С. 24-25 Рубрики: Бібліотеки--Інформаційна діяльність--Російська Федерація Спілкування--Бібліотекарі і бібліографи - етика Кл.слова (ненормовані): масова комунікація -- традиційне спілкування -- віртуальне спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кушнаренко, Н. Н. Этап начальной институализации научных исследований в отрасли социальных коммуникаций [Текст] : опыт Украины / Н. Н. Кушнаренко, А. А. Соляник> // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 6. - С. 49-55. - Библиогр.: с. 55 . - ISSN 0130-9765 Рубрики: Психологія--Соціальна психологія--Комунікація Кл.слова (ненормовані): масова комунікація -- теорії комунікації -- науково-дослідницькі роботи Дод.точки доступу: Соляник, А.А. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Сусська, Ольга Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / Ольга Сусська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія масових комунікацій Кл.слова (ненормовані): масова комунікація -- методологія -- комунікативна стратегія -- соціокультурний аналіз -- інформаційне поле Анотація: У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мироненко, Дмитро Олександрович. Працівник бібліотеки як журналіст (на прикладі роботи сайта Державної наукової архітектурно-будівельної бібліотеки ім.В.Г. Заболотного) [Текст] / Д. О. Мироненко> // Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору" : матеріали ХVІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 жовт. 2014 р.) / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. обл. від-ня (філія) ВГО "УБА". - Харків, 2015. - С. 154-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціалізовані бібліотеки--Сайти бібліотек--київ, місто (Україна) Бібліотечна журналістика Кл.слова (ненормовані): жанри -- масова комунікація -- інформаційні технології -- огляд -- хроніка -- замітка -- репортаж -- інтерв'ю Анотація: Розглянуто жанрові особливості ведення рубрик сайта Державної наукової архітектурно-будівельної бібліотеки ім.В.Г.Заболотного , визначено вимоги до матеріалів, що розміщуються у рубриках. Дод.точки доступу: Куніч, О. П. \уклад.\; Ракитянська, В. Д. \ред.\; Харківська державна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка; Харківська державна академія культуриХарківське обласне відділення (філія) ВГО "Українська бібліотечна асоціація" Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Сусська, Ольга. Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології масових комунікацій / Ольга Сусська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 1. - С. 56-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби масової комунікації--Комунікативні відносини--Інституціональність--Сучасне розуміння Кл.слова (ненормовані): соціологія мас-медіа -- масова комунікація -- комунікативна взаємодія -- інформаційний обмін -- журналістська спільнота Анотація: Статтю присвячено розгляду сучасного розуміння інституціональності комунікативних відносин у медіа-просторі, їхнього асиметричного статусу в його неантагоністичному протистоянні новому статусу приватності-суб’єктності, з його самодостатністю та успішністю (проспериті), що демонструє “партиципаційна журналістика”, або “журналістика участі”. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |