Бучинська, Олена.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Реклама--Ринок--Перспективи розвитку
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- масова інформація -- бізнес-симбіоз -- контент -- кіберпонеділки
Анотація: Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)