Мейдер, В. А. Гуманитарный потенциал математического познания [Текст] / В. А. Мейдер> // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 74-77. - Бібліогр.: с. 77 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Математика--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): культура -- гуманізм -- освіта -- математична освіта |
Бродський, Я. Компетентнісний підхід у навчанні математики [Текст] / Яків Бродський, Сергій Великодний, Олександр Павлов> // Математика в школі. - 2011. - № 10. - С. 2-8 : табл. - Бібліогр.: с. 8 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): математична освіта -- математичне моделювання -- розпізнавання -- інтерпретація розв`язку -- встановлення закономірностей Дод.точки доступу: Великодний, В.; Павлов, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Глобін, О. Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти [Текст] / Олександр Глобін> // Математика в школі. - 2011. - № 11/12. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): державний стандарт -- математична освіта -- математична компетентність -- результат навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Остапчук, Т. Алгебраїчні задачі на дослідження [Текст] / Тетяна Остапчук> // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 23-27. - Бібліогр.: с. 26-27 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): математична освіта -- математичні моделі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Буковська, О. Система додаткової математичної освіти як засіб організації особистісно-орієнтованого освітнього середовища в школі [Текст] / Оксана Буковська> // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 36-42 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): математична освіта -- факультативні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Головань, М. Математичні компетентності чи математична компетентність? [Текст] / М. Головань> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 23-27. - Бібліогр.: с. 27 Рубрики: Освіта--Компетентнісний підхід--Навчання Кл.слова (ненормовані): математична освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Корчак, Тетяна Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики [Текст] / Тетяна Корчак> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Бібліогр.: с. 82 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Математика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- творчий розвиток -- творчі здібності -- математична освіта -- навчання -- дослідження Анотація: Залучення учнів до творчості є актуальною проблемою організації навчального процесу, адже формування якостей творчої особистості неможливе без організації відповідної діяльності учнів є тим видом активності, що розвиває ці здібності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ігнатенко, М. Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки [Текст] / Микола Ігнатенко> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): навчально-пізнавальна діяльність -- математична освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Храмичева, Олена Кольоровий світ навколо : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Храмичева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 32-34 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- ознайомлення з навколишнім світом -- математична освіта -- дидактична гра Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про різні типи ландшафтів, їх позначення на глобусі; вправляти в умінні співвідносити число і цифру, орієнтуватися у просторі, розпізнавати площинні геометричні фігури та називати їх, ділити ціле на 2 та на 4 рівні частини, вимірювати об'єм рідких та сипких речовин умовною мірою; розвивати мислення, увагу, уяву, мовлення; сприяти зниженню нервового напруження, активізації чуттів, оздоровленню дітей; виховувати самостійність, інтерес до занять з математики. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Кисільова-Біла, В. Моя перша зустріч з журналом "Початкова школа" [Текст] / Валенина Кисільова-Біла> // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 57. Рубрики: Видавнича справа--Періодичні видання Кл.слова (ненормовані): математична освіта -- висловлювання студентів про фаховий журнал -- журнал "Початкова школа" Анотація: Безперечним залишається той факт, що без фахового журналу "Початкова школа" успішність педагогічної професійної діяльності в умовах сьогодення була б просто неможливою.Це не просто періодичне видання, а важлива складова української початкової ланки освіти, яка гарантує науковість, достовірність, практичну цінність представлених матеріалів. Саме тому автор висловлює слова вдячності редакційній колегії та колективу журналу "Початкова школа". Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Лагодюк, Вікторія. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / Вікторія Лагодюк, Ірина Федорчук> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 14-19.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- математична освіта -- інтелект особистості -- педагогічні проекти -- математична компетентність -- інтегровані навчальні предмети -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що у класах, які працюють за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України", освітня галузь "Математика" реалізується в курсі початкової школи через інтегровані навчальні предмети математика та еврика. Математична початкова освіта у проектних класах спрямована на опанування учнями системою знань, умінь і навичок, необхідних для подальшого вивчення математики та суміжних навчальних предметів, вирішення практичних завдань на розвиток логічного мислення, просторової уяви, формування навичок обчислень, алгебраїчних перетворень, розв’язування рівнянь і нерівностей, інструментальних і графічних навичок та застосування отриманих знань на практиці. Дод.точки доступу: Федорчук, Ірина Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Тарнавська, Світлана. Сила математичного слова [Текст] / Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 35-37. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математична освіта -- математичне слово -- слова-терміни -- математичні поняття -- молодші школярі -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто математичні терміни, які вивчаються учнями в початковій школі. Зазначено, що неправильно використані терміни-слова гальмують пізнання математичних фактів, явищ, залежностей учнями при вивченні шкільного системного курсу математики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Джереловський, Володимир. Математичні компетенції як чинник формування якості професійної підготовки студентів відділення "Лісове господарство" у Вінницькому транспортному фаховому коледжі [Текст] / Володимир Джереловський> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 386-389 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Математика--Методи навчання--Вищі навчальні заклади Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): методична система навчання математики -- компетентнісне начання -- математична освіта -- методи навчання -- технічні коледжі Дод.точки доступу: Домінський, О. С. \ред.\; Мостова, Ольга; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |