Пронкевич, Олександр. Донкіхотська іконосфера як герменевтичний інструмент і методичний прийом [Текст] / Олександр Пронкевич> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 2. - С. 10-12. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Світова література--Медіакультура Письменники іспанські, 16-17 ст. Літературні герої Кл.слова (ненормовані): Дон Кіхот, роман Анотація: Досліджується донкіхотська образність у кіно, мистецтві та масовій культурі. Автор статті підкреслює цікавий підхід до вивчення стратегій візуальної репрезентації Дон Кіхота і Санчо Пансо, які пропонує Х.М.Лусія Мехіас у книзі "Читати "Дон Кіхота". Дод.точки доступу: Сервантес, Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галченков, А. С. Медиаобразование в современной школе [Текст] : роль медиаобразования в формировании культуры современной молодежи / А.С.Галченков, Т.А.Кузьмич> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Культура--Молодь--Медіаосвіта--Роль Кл.слова (ненормовані): медіакультура Дод.точки доступу: Кузьмич, Т.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Крайнікова, Т. Медіаспоживання в Україні: духовний вакуум і пошук моральних авторитетів [Текст] / Т. Крайнікова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська медіакультура--Образи медіагероїв--Соціологія культури Анотація: Виявлені притаманні масовій свідомості образи історичних діячів і сучасних політиків; з’ясовані особливості рецепції цих медіагероїв українськими медіаспоживачами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1) |
Крайнікова, Т. Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень) [Текст] / Т. Крайнікова> // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 2. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія комп’ютерного зв’язку--Медіакультура Анотація: Вивчені особливості, що зумовлюють профіль українського інтернет-користувача : вікові, гендерні, типу поселення, освіченості, фінансового становища, активності в Глобальній мережі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Белуха, Світлана. Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору [Текст] : досвід / С. Белуха> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 79-84 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): річний план -- профільне навчання -- проекти програм -- змішане навчання -- наукові середи -- курси -- психологічні карти -- роздільне навчання -- медіакультура -- експериментальні дослідження -- бліц-освітній проект -- батьківська просвіта -- науково-дослідницька робота Анотація: Під час створення шкіл нового типу дуже часто використовуються різноманітні інноваційні технології. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Задирака, О. Засоби масової комунікації [Текст] : основні етапи розвитку / О. Задирака> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 22-25 : ілюстр. Рубрики: Засоби масової комунікації--Поняття Медіакультура--Методика викладання в школі Анотація: Мета завдання: ознайомити учнів з основними етапами розвитку засобів масової комунікації; дати поняття інформаційної революції; показати й довести на практиці революційність виникнення письма, книгодрукування, електричних й електронних засобів зв'язку, мікропроцесора. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Земелько, І. Розвиток інформаційного суспільства [Текст] : проблема цифрової нерівності / І. Земелько> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 26-31 : схеми. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Медіакультура--Методика викладання в школі Методика викладання інформатики--Загальноосвітні навчальні заклади Інформаційне суспільство--Поняття Анотація: Мета: ознайомити учнів із поняттям "інформаційне суспільство" і "цифрова нерівність"; з'ясувати проблеми, які виникають в умовах інформаційного суспільства та цифрової нерівності; допомогти учням розвивати критичне мислення, набувати навичок аналізу явищ суспільного життя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гринько, О. Інтернет-грамотність [Текст] : медіабезпека та Інтернет-грамотність / О. Гринько> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 32-35 : схеми Рубрики: Інтернет--Молодь--Соціальний простір Інтернет-грамотність Медіакультура--Методика викладання в школі Анотація: Медіабезпека. Кібербулінг і використання ІКТ для завдання шкоди іншій людині. Основні правила безпеки в Інтернеті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Новік, М. Небезпека в Інтернеті [Текст] / М. Новік> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 40-44 Рубрики: Інтернет-грамотність Медіакультура--Методика викладання в школі Анотація: Мета: учити інформаційної безпеки в Інтернеті; розвивати самоконтроль учнів; виховувати уважне ставлення до інформаційних ресурсів; сприяти профілактиці правопорушень в Інтернеті, підвищенню безпеки і правової захищенності в глобальній мережі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кожанова, А. Психологічний захист від непотрібної інформації [Текст] / А. Кожанова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Медіакультура--Методика викладання в школі Анотація: Мета: створити уявлення про критичне ставлення до простору масмедіа; ознайомити дітей із найпоширенішими способами маніпулятивного впливу з боку ЗМІ та реклами; сприяти набуттю досвіду застосування навичок критичного мислення щодо продукції масмедіа. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Овсієнко, Л. Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики [Текст] / Людмила Овсієнко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика тексту Мовознавство--Психолінгвістика Українська мова--Викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): медіатекст -- текст -- медіапродукт -- медіакультура -- ЗМІ -- лінгвістичні дисципліни -- комунікативність -- комунікативна компетентність -- лінгвісти -- студенти-філологи Анотація: У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12 Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Габенко, Людмила. Обережно: кібербулінг [Текст] : година психолога / Людмила Габенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 40-43 : рис. - Бібліогр.: с. 41
Кл.слова (ненормовані): форми вияву агресії -- медіакультура -- вніб 3 Анотація: Кібербулінг - це переслідування інших осіб із використанням сучасних електронних технологій, зокрема Інтернету (електронної пошти, форумів, чатів, соціальних мереж тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рубан , Світлана. Медіаосвіта в навчально-виховному процесі як важлива складова модернізації освіти [Текст] / С. Рубан > // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 89-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Навчально-виховний процес--Медіаосвіта--Досвід роботи--Чернігів, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): медіаграмотність -- медіатворчість -- медіакультура -- інтеграція медіаосвіти -- веб-портфоліо -- відеоконкурси Анотація: Стаття розкриває систему впровадження медіаосвіти в навчальному закладі, її роль в реалізації медіаорієнтаційної функції освітнього процесу в цілому. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Ісаєнко, Олександр Олександрович. Соціокоммунікативна модель медіаспоживання [Текст] / Олександр Олександрович Ісаєнко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): функції медіаспоживання -- медіакультура -- соціокомунікативна модель -- комунікативне середовище -- медіаспоживач -- медіаційні процеси Анотація: Медіаспоживання є фактором актуалізації потенційно існуючих, але нереалізованих зв'язків елементів соціальної системи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Остапенко, Галина. Медіакультура в освітньому процесі [Текст] / Г. Остапенко, А. Рябикіна> // Шкільний світ. - 2018. - № 23. - С. 4-34 Рубрики: Медіа-освіта--Медіаспілкування Загальноосвітні навчальні заклади Дод.точки доступу: Рябикіна, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Кубко, Валентина. Медіакультура сучасного інформаційного суспільства [Текст] / В. Кубко> // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційна діяльність--Медіакультура--Медіаосвіта Анотація: Проаналізовано роль медіакультури в сучасному інформаційному просторі, визначено її соціальні функції; досліджено вплив медіакультури й медіаосвіти на суспільну свідомість і світогляд людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |