Шуканова, А. А. Геоекологічний підхід до формування природоохоронних знань учнів основної школи у процесі навчання географії [Текст] / А. А. Шуканова, Т. С. Япринець> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Географія--Методика Кл.слова (ненормовані): навчання географії -- геоекологічний підхід -- методика навчання географії -- природоохоронні знання Анотація: У статті розкрито зміст поняття "охорона природи" та геоекологічного підходу до формування природоохоронних знань учнів 6-7 класів у процесі навчання географії. Узагальнено біологічні та географічні підходи до вивчення природоохоронних питань у школі. Запропонована структура природоохоронних знань учнів, які вони опановують у процесі навчання географії, за елементами змісту і за напрямами охорони природи. Дод.точки доступу: Япринець, Т. С. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Топузов, О. М. Інтеграція знань про глобальний і локальний рівні прояву екологічних проблем під час вивчення загальної географії у 6 класі [Текст] / О. М. Топузов, Т. С. Япринець> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 5. - С. 36-39. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Методика викладання географії--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): екологічна освіта -- методика навчання географії -- екологічні проблеми Анотація: У статті проаналізовано зміст екологічних знань в оновленому курсі загальної географії 6 класу та наводяться аргументи провідної ролі географії у здійсненні екологічної освіти школярів. Визначено методичні особливості формування екологічних знань через поєднання просторових рівнів прояву екологічних проблем. Дод.точки доступу: Япринець, Т. С. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |