Плахтій, Л. В. Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних і обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості [Текст] / Л. В. Плахтій> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - № 5/7. - С. 38-41
Кл.слова (ненормовані): УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ Анотація: Формування української національної свідомості при повторенні вивченого про частини мови. Українська мова. 2-й клас. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Ш 57 Шилкунова, З. Особистісне зростання учня в системі РН [Текст] / З. Шилкунова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - N 17. - С. 19-21 Рубрики: Психічні процеси Кл.слова (ненормовані): особистість -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 К 56 Ковальова, К. Методологічні аспекти методу Case-study при викладанні економічних дисциплін [Текст] / К. Ковальова, В. Ковальов> // Вища школа. - 2010. - N 2. - С. 68-75. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Економічна освіта Кл.слова (ненормовані): ВДСГН -- методи навчання Дод.точки доступу: Ковальов, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 О-72 Осадчий, І. Освітні технології для сучасної сільської школи [Текст] / І. Осадчий> // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 22-37. Кл.слова (ненормовані): ВИХОВНА РОБОТА -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 М 29 Мартиненко, С. Методи навчання та їх класифікація [Текст] / С. Мартиненко, Л. Хоружа> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - N 24. - С. 28-32. Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- класифікація -- ВДСГН Дод.точки доступу: Хоружа, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Z99 Іванюк, І. Організація правової школи як вагомий крок у формуванні правосвідомості й правової культури громадян [Текст] / І. Іванюк> // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 121-123. Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- право -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Б 11 Біла, Л. Організація діяльності практичних психологів закладів освіти [Текст] : методичне об'єднання / Л. Біла> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 34. - С. 26-29. Кл.слова (ненормовані): технології освіти -- методи навчання -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Деркач, Тетяна. Особливості кольоросприйняття в навчанні хімії [Текст] / Т. Деркач, Є. Язикова> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 2. - С. 36-38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Хімія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Методика викладання хімії--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): методи навчання Анотація: В статті розповідається про кольоросприйняття, який може застосовуватися в розробці наочних навчальних засобів, симантичне та постійне використання яких сприятиме кращому засвоєнню інформації. Замінити наполегливу, важку самостійну роботу з опануванням хімічних знань неможливо, оскільки вона є сутністю навчання. Але можна полегшити її, використовуючи прийоми привертання мимовільної увагита/або активізації діяльності учнів. Дод.точки доступу: Язикова, Євгенія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Жидкова, Н. Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства / Н. Жидкова> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 14-22. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Викладання правознавства в школі Кл.слова (ненормовані): ВМІННЯ -- нормативно-правовий акт -- аналіз нормативно-правового акта -- прийоми навчальної діяльності -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ Анотація: У статті розкрито поняття "вміння", проаналізовано зміст та умови методики формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти, спрямованої на розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів, розкрито особливості роботи з нормативно-правовими актами на уроках правознавства, визначено рівні вмінь роботи з правовими документами, на практичних прикладах проілюстровано поетапне формування вмінь. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Приймич, Л. Розвиток учнів в умовах творчого навчання : з досвіду роботи [Текст] / Людмила Приймич> // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 9-11 Рубрики: Українська мова--Урок, 3 клас Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- ігри-вправи -- текст -- тема Анотація: Наведено план-конспект уроку з української мови за темою "Текст. Тема і мета тексту. Добір заголовків до тексту" в умовах реалізації творчого навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хльобас, Л. Робота над науково-методичною темою (проблемою) [Текст] / Лариса Хльобас> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 8 (серпень). - С. 76-77 Рубрики: Освіта Виховання Кл.слова (ненормовані): компетентність -- методи навчання -- методика Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попов, В. С. К вопросу интенсификации обучения работников образования в условиях ИПК [Текст] / В. С. Попов> // Alma mater. - 2011. - № 6. - С. 54-55. - Библиогр.: с. 55 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Вища школа--Післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- мотивація -- тренінгогова робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яцевич, Н. Мастер-классы как одна из форм совершенствования библиотечного образования [Текст] / Николай Яцевич> // Библиотечное дело. - 2011. - № 16. - С. 40-41 . - ISSN 1727-4893 Рубрики: Бібліотеки--Бібліотечна справа--Освіта Кл.слова (ненормовані): бібліотечна освіта -- методи навчання -- майстер-клас Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Ігрові форми і методи роботи [Текст]> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 45/46 (грудень). - С. 67-95. - Зміст: "Врятуй принцесу" / Ю. Викович. Скарби дивослова. Літературна гра "Лабіринт" / Т. Ткачук. Літературна казка / Р. Кульчицький. Літературний турнір / Г. Ненич. Історія Мауглі - вихованця джунглів / Л. Компан. Творчі завдання за темою "Казка" / С. Полозенко. Рубрики: Зарубіжна література--Навчання--Ігрові форми і методи--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- учні -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мозгова, Людмила. Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників / Л. Мозгова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - №11 . - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Наочні посібники--Унаочнення уроків літератури--Формування гендерно-літературної компетентності Кл.слова (ненормовані): посідники -- методи навчання -- слово вчителя -- приклад із життя, наведений школярами -- художній твір -- живопис -- музика -- мультимедійні презентації Анотація: Акцентується увага на формуванні учнівської компетентності, яка, передбачає залучення власного життєвого досвіду та виховання критичного ставлення до суспільних змін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Омельчук, Сергій. Синтаксична особливість категорії числа іменника: дослідницьке опрацювання : на матеріалі узгодження однорідних означень з іменником / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 11. - С. 26-28 : табл. Рубрики: Іменники--Морфологічна граматична категорія числа іменника--Синтаксична особливість--Українська мова Кл.слова (ненормовані): методи навчання Анотація: Мета статті - розкрити синтаксичну особливість морфологічної граматичної категорії числа іменника й запропонувати деякі типи дослідницьких вправ, спрямованих на формування в учнів компетенції граматично виправдано користуватися категорією числа. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
74.268.11Укр Х 11 Хіврич, Світлана. Підмет - головний член речення. Способи вираження підмета : урок у 8 класі / С. Хіврич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 11. - С. 29-30 : мал. Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовні одиниці -- засвоєння нового матеріалу -- Робота з епіграфом -- Підмет -- методи навчання -- мотивація навчання -- член двоскладного речення -- синтаксис Анотація: Розглядаються умови поглиблення знання учнів про підмет як головний член речення. Формування вміння виділяти підмети у двоскладному реченні, визначати способи їх вираження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Гриценко, І. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках обслуговуючих видів праці [Текст] / Ірина Гриценко> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2012. - № 3. - С. 8-9 Рубрики: Трудове виховання--Класно-урочна система--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): кулінарія -- активізація -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шарафісламова, Л. Г. Дослідження форм, методів і технологій проведення активної підготовки оперативного персоналу [Текст] / Л. Г. Шарафісламова> // Науково-технічна інформація. - 2012. - № 1. - С. 28-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31 Рубрики: Персонал--Навчання Кл.слова (ненормовані): оперативний персонал -- комп'ютерні тренажерні системи -- ситуаційне моделювання -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Фалько, Л. П. Логистические задачи в курсе математики средней школы как составляющего компонента стратегического ресурса современного общества [Текст] / Л. П. Фалько> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 216-220 : табл. - Библиогр.: с. 220 Рубрики: Логістика--Методичні рекомендації--Середня школа Кл.слова (ненормовані): економіка -- математика -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |