Ніколенко, Ольга. Передусім -грамотний мовець і творчий читач [Текст] : Інтерв’ю із головою робочої групи проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологічних наук, професором , заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафедри світовоїх літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г.Короленка Ольгою Ніколенко / Ольга Ніколенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 9-11 Рубрики: Мовно-літературна освіта--Державні стандарти Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Грекало, Тетяна. Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32 Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас Ораторське мистецтво Риторика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовець -- аудиторія -- комунікативний намір -- усні публічні виступи Дод.точки доступу: Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попова, Людмила. Особливості використання засобів формування компетентного мовця на уроках української мови в 10-11 класах ліцею [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 3-6. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--10-11 класи Кл.слова (ненормовані): компетентний мовець -- засоби навчання -- текст -- формування текстотвірних умінь -- робота з текстом -- мовна свідомість Анотація: Проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, розкрито окремі аспекти використання тексту як засобу формування компетентного мовця на уроках української мови в 10-11 класах ліцею, наведено приклади вправ, застосування яких сприятиме формуванню вмінь учнів аналізувати, узагальнювати й відтворювати сприйняту інформацію. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |