Рондяк, Лариса.
    Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта
   Українська мова--Викладання у коледжі

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів початкових класів -- студенти педагогічного коледжу -- мовленнєва компетентність -- українська мова -- мовленнєво-творчі здібності -- мовленнєво-творчі завдання -- народні казки -- розвиток мовлення -- вища освіта
Анотація: У статті розглянуто методику проведення мовленнєво-творчого тренінгу для студентів педколеджу – майбутніх фахівців початкової школи.


Дод.точки доступу:
Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)