Ющук, Іван. Труднощі у визначенні членів речення / І. Ющук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 9. - С. 5-11 Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовні одиниці -- методика викладання мови Анотація: У статті наголошено, що розбираючи речення за його членами, слід виходити насамперед зі змісту, закладеного в ньому, бож і робимо аналіз з метою краще, глибше проникнути в суть того чи іншого висловлювання, точніше сприйняти його. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
74.268.11Укр Х 11 Хіврич, Світлана. Підмет - головний член речення. Способи вираження підмета : урок у 8 класі / С. Хіврич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 11. - С. 29-30 : мал. Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовні одиниці -- засвоєння нового матеріалу -- Робота з епіграфом -- Підмет -- методи навчання -- мотивація навчання -- член двоскладного речення -- синтаксис Анотація: Розглядаються умови поглиблення знання учнів про підмет як головний член речення. Формування вміння виділяти підмети у двоскладному реченні, визначати способи їх вираження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Петрук, О. Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук> // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петрук, О. Особливості нових підручників "Українська мова" для 4 класу з молдавською/румунською мовами навчання [Текст] / Оксана Петрук> // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 49-52. Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин Українська мова--Початкове навчання--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- види мовленнєвої діяльності -- мовні одиниці -- текст Анотація: У статті розкрито особливості нових підручників української мови для 4 класу шкіл з навчанням молдавською/румунською мовами. Окреслено нові підходи до презентації мовного матеріалу в підручниках та його спрямованість на розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Думбадзе, Анастасія. Порівняльний аналіз концепту "мова" в українській та російській лінгвокультурах [Текст] / Анастасія Думбадзе> // Слово Просвіти. - 2020. - 30 січ. - 5 лют. (№ 5). - С. 10 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Порівняльно-історичне мовознавство--Когнітивно-дискурсивний аналіз Зіставне мовознавство Українська мова Російська мова Мовні одиниці Мова і культура Кл.слова (ненормовані): лінгвокогнітивний аналіз -- концепт мова -- мовні одиниці -- українська та російська мови Анотація: На прикладі аналізу концепту "мова" в українській та російській лінгвокультурах продемонстровано лінгвокультурологічні особливості концептів хоч і в близькоспоріднених, але різних культурах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |