Бойко, Наталія.
    Психологічний вплив віртуального простору на комунікативну компетентність дитини молодшого підліткового віку [Текст] / Н. Бойко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 136-141. - Бібліогр.: с.140. - Зміст: Діти і віртуальне середовище: "+" та "-" ; Організація і проведення дослідної роботи
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Підлітки молодші
   Дитяча психологія--Розвиток дитини

   Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
молодший підліток -- чинники та фактори впливу -- комунікативні компетенції -- людське середовище -- віртуальне середовище -- середовище соціальних мереж -- експериментальна робота -- цілеспрямована педагогічна діяльність -- ігрова залежність
Анотація: На основі проведеного аналізу досліджень вітчизняних і зарубіжних учених в контексті обраної теми. на фоні аналізованих фактів впливу віртуального середовища як зі знаком"плюс",так і "мінус", автор дійшов висновку, що стосовно дитини, яка лише формується, розвивається, соціалізується, навіть виокремлювані позитиви не завжди є такими для дитини. Наголошується на ролі сензитивних періодів для людського розвитку. Автор переконує на прикладі власного досліду, як знівелювати заподіяну дитині шкоду засобами віртуального простору.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Моргун, М. С.
    Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури [Текст] / М. С. Моргун // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 3-4.
Рубрики: Зарубіжна література--Загальні питання методики
   Психологія особистості--Підлітковий вік

   Психологія навчання--Навчання дітей

Кл.слова (ненормовані):
літературний розвиток школярів -- читач -- молодший підліток -- старший підлітковий вік -- старшокласники
Анотація: У статті досліджено зв'язок віку школярів-підлітків із особливостями сприйняття ними творів мистецтва, зокрема художньої літератури. Проаналізовано зміни в естетичному сприйнятті учнів, їхньому літературному розвитку, вмінні аналізувати ідейно-художній зміст твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)