Кучеренко, І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16назв. Рубрики: Українська мова--Нестандартні форми навчання--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): нетрадиційний урок -- інтеграція -- інтегрований урок -- міжпредметні зв'язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарний урок Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури й технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання української (рідної) мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коновалова, Л. Формувати фахову компетентність разом із життєвою [Текст] : Різнорівневі завдання за професійним спрямуванням в процесі вивчення англійської мови у вищих медичних навчальних закладах І-ІІ рівнів акредетації / Лариса Коновалова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 1. - С. 42-47. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с.47 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вищі медичні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- міжпредметна інтеграція -- мовний матеріал Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Максимчук, Л. Біологія у світі казки / Л. Максимчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 42-46 Рубрики: Біологія--Методика викладання і навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- міжпредметна інтеграція Анотація: Висвітлено особливості формування синтетичного мислення учнів засобами використання міжпредметної інтеграції на уроках біології. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід'ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти [Текст] / Анжеліка Цимбалару> // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 1-4. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): модернізація початкової освіти -- міжпредметна інтеграція -- практична спрямованість -- реформування системи шкільної освіти Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року Всеукраїнського експерименту, мета якого - розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Падун, Н. О. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема [Текст] / Н. О. Падун, А. О. Падун> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтегроване навчання--Вищі навчальні заклади Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- міжпредметна інтеграція Анотація: Проаналізовано процес становлення та розвитку інтеграції у 70-80-х роках ХХ ст. Виділено педагогічні умови застосування міжпредметної інтеграції та вказано на значення її в процесі навчання майбутніх спеціалістів. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Падун, А.О.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Сугейко, Любов. Лінгвокульторологічний аспект вивчення сучасної української мови під час формування професійної компетентності студентів вишу [Текст] / Любов Cугейко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО Кл.слова (ненормовані): лігводидактика -- національна свідомість -- лінгвокультурологічні задачі -- міжпредметна інтеграція -- компетентнісний підхід -- лінгвокультурологічний принцип -- національне виховання -- виховання в процесі викладання -- підготовка вчителя української мови Анотація: Розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації вивчення української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історіях про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Лобанчук, Олена. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі. Дод.точки доступу: Чембержі, Наталія Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Підберезня, Яна. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства [Текст] / Яна Підберезня, Олена Ільйонок> // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 47-49. Рубрики: Інформатика--Урок Кл.слова (ненормовані): природознавство і інформатика -- алгоритм -- алгоритм у природі -- міжпредметна інтеграція -- українська мова -- українська література -- образотворче мистецтво -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з інформатики з використанням міжпредметних зв’язків (природознавство, українська мова, література, образотворче мистецтво) за темою "Алгоритм, його властивості та форми подання. "Явища алгоритмів" у природі" для учнів початкової школи. Дібраний матеріал стане в нагоді майбутнім учителям Нової української школи та молодим спеціалістам. Дод.точки доступу: Ільйонок, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваль, Марія. Метод проектів як інструмент упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах [Текст] / Марія Коваль> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Метод проектів Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- міжпредметна інтеграція -- проектна діяльність Анотація: Висвітлено сутність поняття методу проектів на засадах міжпредметної інтеграції, проаналізовано переваги методу проектів, описані етапи проектної роботи, розроблено шляхи підготовки учителя до проведення проектної роботи на засадах міжпредметної інтеграції в старших класах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Комплексі завдання для вивчення : [фрагменти уроків], 6 клас [Текст] / Любов Відмиш, Наталія Пазій, Олена Петрещенко, Онищук Світлана, Тетяна Ратушняк> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - . Рубрики: Українська мова--Урок--6 клас Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- українська мова і українська література -- українська мова і біологія -- українська мова і екологія -- вивчення прикметника -- вивчення займенника Дод.точки доступу: Відмиш, Любов; Пазій, Наталія; Петрещенко, Олена; Онищук, Світлана; Ратушняк, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |