Коваленко, В.
    Правова природа грошових ризиків та їх прояви на фінансовому ринку [Текст] / В. Коваленко // Право України. - 2011. - № 3. - С. 304-310. - Библиогр.: с. 309 (15 назв)
УДК
Рубрики: Фінансове право
Кл.слова (ненормовані):
фінансове право -- фінансові ризики -- фінансово-правове регулювання -- мінімізація ризиків
Анотація: У статті проаналізовано правову природу грошових ризиків та їх прояви на фінансовому ринку. Особливий акцент зроблено на мінімізацію системних ризиків шляхом фінансово-правового регулювання.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Буднікевич, І. М.
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр.: с. 90
Рубрики: Маркетинг--Планування
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- споживач -- мінімізація ризиків -- прогноз -- антикризове управління -- складові бізнесу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ільчук, Валерій.
    Ризики залучення фінансового капіталу та шляхи їх мінімізації [Текст] / В. Ільчук, Н. Гавриленко, І. Садчикова // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 3. - С. 158-170 : рис. - Бібліогр.: с. 169-170
Рубрики: Фінансовий капітал--Ризики
Кл.слова (ненормовані):
первинне публічне розміщення акцій (ІРО) -- ризик ІРО -- компанія-емітент -- фондовий ринок -- інвестор -- інвестиційний проект -- мінімізація ризиків


Дод.точки доступу:
Гавриленко, Неля; Садчикова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Попова, Ольга Юріївна.
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Реклама--Торгова реклама
   Рекламний бізнес--Бізнес

   Рекламні послуги--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика
Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії.


Дод.точки доступу:
Хасан, Алі Аль-Абабнех

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шишкіна, Олена.
    Концептуальні основи створення структурної моделі управління фінансовими ризиками промислового підприємства [Текст] / Олена Шишкіна // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 127-133 : рис. - Бібліогр.: с. 132-133
УДК
Рубрики: Фінансові ризики--Підприємства--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мінімізація ризиків -- кризова ситуація -- фінансоа безпека -- ризик-менеджмент
Анотація: У статті досліджено кризові умови, у яких опинились вітчизняні промислові підприємства. Розроблено та представлено узагальнену схему моделі управління фінансовими ризиками, яка враховує ризикоформуючі фактори зовнішнього і внутрішнього середовища, включає суб'єкт і об'єкт управління, ґрунтується на цілях і задачах управління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)