Коваленко, В. Правова природа грошових ризиків та їх прояви на фінансовому ринку [Текст] / В. Коваленко> // Право України. - 2011. - № 3. - С. 304-310. - Библиогр.: с. 309 (15 назв)
Кл.слова (ненормовані): фінансове право -- фінансові ризики -- фінансово-правове регулювання -- мінімізація ризиків Анотація: У статті проаналізовано правову природу грошових ризиків та їх прояви на фінансовому ринку. Особливий акцент зроблено на мінімізацію системних ризиків шляхом фінансово-правового регулювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Буднікевич, І. М. Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр.: с. 90 Рубрики: Маркетинг--Планування Кл.слова (ненормовані): маркетинговий план -- споживач -- мінімізація ризиків -- прогноз -- антикризове управління -- складові бізнесу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ільчук, Валерій. Ризики залучення фінансового капіталу та шляхи їх мінімізації [Текст] / В. Ільчук, Н. Гавриленко, І. Садчикова> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 3. - С. 158-170 : рис. - Бібліогр.: с. 169-170 Рубрики: Фінансовий капітал--Ризики Кл.слова (ненормовані): первинне публічне розміщення акцій (ІРО) -- ризик ІРО -- компанія-емітент -- фондовий ринок -- інвестор -- інвестиційний проект -- мінімізація ризиків Дод.точки доступу: Гавриленко, Неля; Садчикова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Попова, Ольга Юріївна. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Реклама--Торгова реклама Рекламний бізнес--Бізнес Рекламні послуги--Реклама Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії. Дод.точки доступу: Хасан, Алі Аль-Абабнех Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шишкіна, Олена. Концептуальні основи створення структурної моделі управління фінансовими ризиками промислового підприємства [Текст] / Олена Шишкіна> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 127-133 : рис. - Бібліогр.: с. 132-133
Кл.слова (ненормовані): мінімізація ризиків -- кризова ситуація -- фінансоа безпека -- ризик-менеджмент Анотація: У статті досліджено кризові умови, у яких опинились вітчизняні промислові підприємства. Розроблено та представлено узагальнену схему моделі управління фінансовими ризиками, яка враховує ризикоформуючі фактори зовнішнього і внутрішнього середовища, включає суб'єкт і об'єкт управління, ґрунтується на цілях і задачах управління. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |