Пузиревич, К. В. Як реально створити нову українську школу за 2-3 роки. Акмеологічна проектна лабораторія життєтворчості особистості [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 13-21 : іл. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Нова українська школа--Особистість - формування Кл.слова (ненормовані): навчальна самоорганізація -- технологія проетивного життєздійснення -- інноваційна освітня парадигма Анотація: Чи зможе освіта виконати свою цивілізаційну місію? Коли в Україні з'явиться нова школа? Наскільки тривалим буде цей процес? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пузиркевич, К. В. Проективно-рефлексивна технологія навчальної самоорганізації [Текст] : точка зору / К. В. Пузиркевич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 4. - С. 21-25 : фот. - Зміст: Структурно-функціональна модель інноваційної освітньої діяльності ; Орієнтовний алгоритм самоаналізу освітньої діяльності учня (конструктивний метод) ; Порядок ведення учнем зошита з навчального предмета (паперовий або електронний варіант) Рубрики: Освітня діяльність--Інноваційна діяльність--Модель--Запорізька область (Україна) Самоосвіта--Самоосвітня компетентність--Формування Кл.слова (ненормовані): навчальна самоорганізація -- інноваційна освітня технологія Анотація: Новим базовим Законом України "Про освіту" проголошено курс на озброєння учнів ресурсним арсеналом самоосвіти і творчого саморозвитку. Концепція нової української школи містить великий перелік новацій, що окреслюють напрями реформаторських освітніх змін. Для системного втілення означених стратегічних ідей у реальну шкільну практику необхідно виробити інноваційні методологічні підходи в організації педагогічного процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |