Руденко, Олександра Модель інформатизації закладу освіти "П'ять кроків до розвитку інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу" [Текст] / Олександра Руденко, Інна Товстік, Інна Гаврилова> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 3. - Вкладка Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інформатизація--Модель Кл.слова (ненормовані): навчальне середовище -- інформатизація -- моніторинг Дод.точки доступу: Товстік, Інна; Гаврилова, Інна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Терещук, Андрій. Методологія технологічної освіти: сучасне бачення модернізації змісту й методів у трудовому навчанні учнів [Текст] / А. Терещук> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2015. - № 11. - С. 4-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Обгрунтування проблеми ; Проектна технологія та її структура ; Методи навчання проектної діяльності ; Особливості навчальної діяльності ; Модель уміньучнів Рубрики: Трудове навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Трудове виховання--Загальноосвітні навчальні заклади--Інноваційні проекти Кл.слова (ненормовані): проектна технологія -- навчальне середовище -- проектна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кіщук, Н. Математика на папері у клітинку [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 36-41. Рубрики: Математика--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): навчальне середовище -- вивчення нумерації першого і другого десятків Анотація: Запропоновано навчальне середовище, яке задається шляхом обмеження звичайного аркуша паперу в клітинку певними геометричними формами. Продемонстровано використання даної технології на прикладі вивчення нумерації першого і другого десятків та таблиць додавання, віднімання і множення. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Єфименко, Олена. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі [Текст] / Олена Єфименко> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 39-40. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): екологічний освітній простір -- штучний освітній простір -- сенсорні системи -- дитиноцентровае середовище -- навчальне середовище -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа Анотація: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |