Хроменко, І. Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація. Заняття № 10 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 59-64. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- навчальний тренінг -- інтерпретація твору Анотація: Розглянуто особливості процесу аналізу та інтерпретації художнього твору на прикладі ключових моментів роботи з текстом оповідання А. Чехова "Дама з собачкою". Також пропонується конспект уроку з вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя". Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках світової літератури. Заняття № 9 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 54-58. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Інформаційні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології навчання -- ікт на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- мультимедійна презентація Анотація: Тренінгове заняття присвячене використанню ікт на уроках зарубіжної літератури. Досліджується мультимедійна презентація як засіб унаочнення навчального матеріалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Використання методів інтерактивного навчання на уроках світової літератури. Заняття № 8 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інновації на уроках зарубіжної -- діалогове навчання -- групова робота -- навчальний тренінг Анотація: Теоретичне роз'яснення поняття "інтерактивне навчання". Наведено приклади використання методів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Застосування ігрових педагогічних технологій на уроках літератури. Заняття № 7 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 42-48. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): ігрові методи на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- навчальна гра -- дидактична гра -- рольова гра -- літературна гра Анотація: Роз'яснюється поняття "дидактична гра". Надаються приклади ігрових вправ, інтелектуальних ігор-змагань, рольових ігор та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Особливості використання технології проблемного навчання на уроках літератури. Заняття № 6 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - 7/8. - С. 34-41. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг Анотація: Надано роз'яснення поняття "проблемне навчання", висвітлено його цілі та завдання. Наведено приклади текстової проблемної ситуації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психічних особливостей школярів. Заняття № 5 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - 7/8. - С. 25-33. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): функціональна асиметрія мозку -- правопівкульний інтелект -- лівопівкульний інтелект -- індивідуальне навчання -- темперамент учнів -- навчальний тренінг Анотація: В статті здійснено спробу розібратися з психофізіологічними особливостями учнів. Автор статті користується запитаннями, сформованими у книзі М. М. Поташника "Как подготовить и провести открытый урок". Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Особистісно орієнтоване навчання. Як побудувати урок літератури за технологією Intel® "Навчання для майбутнього". Заняття № 4 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 18-24. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- особистісно орієнтоване навчання -- навчальний тренінг -- урок зарубіжної літератури Анотація: Розглянуто основні ідеї особистісно орієнтованого навчання у порівнянні з традиційним навчанням. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Піраміда Блума. Розвиток навичок мислення високого рівня. Проектна технологія. Заняття № 3 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 12-17. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): мислення на уроках зарубіжної -- навчальний тренінг -- система освітніх цілей -- таксономія блума Анотація: Стаття знайомить із однією з систем які допомагають учителям визначити навчальні цілі - таксономією Блума. Розглядаються методи її використання в навчальному процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Використання технології розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Заняття № 2 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 5-11. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): критичне мислення на уроках зарубіжної -- метод рофт на уроці зарубіжної -- навчальний тренінг Анотація: Розглянуто можливості використання технології розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. Запропоновано метод "РОФТ" (роль, отримувач, форма, тема), який використовується на уроці на стадії консолідації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. Заняття № 1 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 2-4. Рубрики: Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- навчальний тренінг Анотація: Надаються вісім ознак сучасного уроку зарубіжної літератури: розвиток критичного мислення; розвиток навичок мислення високого рівня; особистісно зорієнтоване навчання; проблемне навчання; інтерактивне навчання; інформаційіні технології та мультимедійні засоби навчання; аналіз та інтерпретація художнього твору. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |