Гірняк, Г.
    Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток
Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1