Карпенко, О. Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |