Зозульов, Олександр. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг Кл.слова (ненормовані): нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій. Дод.точки доступу: Москаленко, Олександра Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |