Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)