Mir, Imran Anwar.
    Pricing and accessibility impact on young consumers' atitude towards non-deceptive counterfeits and their purchase intentions : a case of Pakistani mobile phone market [Text] / I. A. Mir, M. Rizwan, F. Saboor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - P406-414 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.422-803
Рубрики: Економіка--Внутрішня торгівля--Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
відверта підробка (лжебренд) -- низька вартість -- легкий доступ -- молоді споживачі -- ринок мобільних телефонів
Анотація: У статті проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбати. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.


Дод.точки доступу:
Rizwan, Muhammad; Saboor, Fawad

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)