Мартинчук, Олена Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- інклюзія -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона. зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |