Артюх, А. Образотворення і мова [Текст] : Від ранніх форм мистецтва до середньовічного іконопису / А. Артюх> // Філософська думка. - 2009. - N 6. - С. 91-110 Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- святі -- образотворче мистецтво Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єременко, О. Р. Від фантастичного до реального: надраціонально-національне образотворення в баладі "Лілея" Т. Шевченка [Текст] : матеріали до уроку в 9 класі / О. Р. Єременко, В. О. Кравченко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19 ст. Літературні балади--Українська література--Літературна критика, 19 ст. Письменники українські--Персоналії, 19 ст. Літературна критика--Українська література, 19 ст. Анотація: Критичний аналіз балади Дод.точки доступу: Кравченко, В. О.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пономаренко, Олеся. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення третьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича [Текст] / Олеся Пономаренко> // Слово і час. - 2012. - № 9. - С. 36-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Український фольклор--Думи Українська література--Давня література, 12 ст. Письменники українські, 20 ст. Українська література--Поезія Кл.слова (ненормовані): поетика -- Антонич Б-І. В. -- літературний жанр -- поет-пісняр -- воїнська повість Анотація: У статті проаналізовано провідні образи-символи, спільні для українських народних дум та "Слова.", які прийшли з найархаїчніших жанрів українського календарно-обрядового фольклору - колядок та щедрівок. Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Петькун, Світлана. Феномен мови як інтегратор соціокультурного простору в умовах глобалізації / Світлана Петькун> // Українознавство. - 2013. - № 3/4. - С. 56-60 Рубрики: Мова--Ідентичність--Образотворення Анотація: Розглядається проблема впливу феномену мови на всі сфери соціального буття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пошивайло, І. Міфологічні витоки образотворення [Текст] / І. Пошивайло> // Народне мистецтво. - 2007. - № 3-4. - С. 30-33 : фот Рубрики: Міфологія --Декоративно-прикладне мистецтво Ткацтво Гончарство Ковальство Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Міщенко, Г. Витинанка - від традицій до сучасного образотворення [Текст] / Г. Міщенко> // Народне мистецтво. - 2004. - № 1-2. - 28-29. : рис. Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво. --Витинанка Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Половіна, Олена Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція [Текст] / Олена Половіна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 3-8 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- мистецьке заняття -- малювання -- образотворення Анотація: "Мистецтво - це насамперед творчість, пізнання й відображення світу через емоції та почуття. Чому ж у традиційній дошкільній освіті перевагу віддають формуванню технічних навичок, наслідуванню зразка, а не вільній творчості й емоційним переживанням? З поданої статті ви дізнаєтесь, як перейти від репродуктивної до креативної мистецької діяльності, яку міру свободи надавати дітям і як мотивувати їх до занять." Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Половіна, Олена Анатоліївна. Артосвіта дошкільників: технологія образотворення в дії [Текст] / О. А. Половіна> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 34-40. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--Дошкільна--Мистецька Кл.слова (ненормовані): художньо-продуктивне образотворення Анотація: Наведено практичні рекомендації щодо використання технології образотворення в артосвіті дітей дошкільного віку; представлено методичні поради до організації мистецького простору в закладі дошкільної освіти; розкрито алгоритм мистецької взаємодії педагога й дітей під час художньо-продуктивного образотворення; означено вектори роботи з педагогами та описано рефлексійний підхід з метою організації технології образотворення в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Стаття пропагує альтернативні орієнтири супроводу мистецької діяльності дітей дошкільного віку - супровід-співробітництво та супровід-ініціювання, а також орієнтує вихователів на застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |