Артюх, А.
    Образотворення і мова [Текст] : Від ранніх форм мистецтва до середньовічного іконопису / А. Артюх // Філософська думка. - 2009. - N 6. - С. 91-110
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- святі -- образотворче мистецтво

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єременко, О. Р.
    Від фантастичного до реального: надраціонально-національне образотворення в баладі "Лілея" Т. Шевченка [Текст] : матеріали до уроку в 9 класі / О. Р. Єременко, В. О. Кравченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19 ст.
   Літературні балади--Українська література--Літературна критика, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Літературна критика--Українська література, 19 ст.

Анотація: Критичний аналіз балади


Дод.точки доступу:
Кравченко, В. О.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пономаренко, Олеся.
    Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення третьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича [Текст] / Олеся Пономаренко // Слово і час. - 2012. - № 9. - С. 36-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 82.3(4Укр) + 83.3(4Укр)
Рубрики: Український фольклор--Думи
   Українська література--Давня література, 12 ст.

   Письменники українські, 20 ст.

   Українська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
поетика -- Антонич Б-І. В. -- літературний жанр -- поет-пісняр -- воїнська повість
Анотація: У статті проаналізовано провідні образи-символи, спільні для українських народних дум та "Слова.", які прийшли з найархаїчніших жанрів українського календарно-обрядового фольклору - колядок та щедрівок.


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Петькун, Світлана.
    Феномен мови як інтегратор соціокультурного простору в умовах глобалізації / Світлана Петькун // Українознавство. - 2013. - № 3/4. - С. 56-60
ББК 60.5+81
Рубрики: Мова--Ідентичність--Образотворення
Анотація: Розглядається проблема впливу феномену мови на всі сфери соціального буття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пошивайло, І.
    Міфологічні витоки образотворення [Текст] / І. Пошивайло // Народне мистецтво. - 2007. - № 3-4. - С. 30-33 : фот
Рубрики: Міфологія --Декоративно-прикладне мистецтво
   Ткацтво

   Гончарство

   Ковальство



Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Міщенко, Г.
    Витинанка - від традицій до сучасного образотворення [Текст] / Г. Міщенко // Народне мистецтво. - 2004. - № 1-2. - 28-29. : рис.
Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво. --Витинанка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Половіна, Олена
    Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція [Текст] / Олена Половіна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 3-8
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- мистецьке заняття -- малювання -- образотворення
Анотація: "Мистецтво - це насамперед творчість, пізнання й відображення світу через емоції та почуття. Чому ж у традиційній дошкільній освіті перевагу віддають формуванню технічних навичок, наслідуванню зразка, а не вільній творчості й емоційним переживанням? З поданої статті ви дізнаєтесь, як перейти від репродуктивної до креативної мистецької діяльності, яку міру свободи надавати дітям і як мотивувати їх до занять."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Половіна, Олена Анатоліївна.
    Артосвіта дошкільників: технологія образотворення в дії [Текст] / О. А. Половіна // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 34-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта--Дошкільна--Мистецька
Кл.слова (ненормовані):
художньо-продуктивне образотворення
Анотація: Наведено практичні рекомендації щодо використання технології образотворення в артосвіті дітей дошкільного віку; представлено методичні поради до організації мистецького простору в закладі дошкільної освіти; розкрито алгоритм мистецької взаємодії педагога й дітей під час художньо-продуктивного образотворення; означено вектори роботи з педагогами та описано рефлексійний підхід з метою організації технології образотворення в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Стаття пропагує альтернативні орієнтири супроводу мистецької діяльності дітей дошкільного віку - супровід-співробітництво та супровід-ініціювання, а також орієнтує вихователів на застосування діяльнісно-пошукової моделі організації артосвіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)