Хоружий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Серебрянський, Святослав.
    Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський // Вища школа. - 2013. - № 4. - С. 7-14 : табл.
Рубрики: Вища освіта--Післядипломна освіта
   Вища освіта--Освіта і суспільство

   Вища освіта--Реформування

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- європейський освітній простір -- освіта впродовж життя
Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вольпян, Надія.
    Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного парнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян // Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 35-47
ББК 78.48
Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта
Кл.слова (ненормовані):
публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя
Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мартинець, Л. А.
    Освіта дорослих: форми та зміст [Текст] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 14-16 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.3
Рубрики: Андрагогіка--Освіта дорослих
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
формальна освіта -- неформальна освіта -- інформаціона освіта -- освіта впродовж життя
Анотація: У статті розглядається значення освіти дорослих, яке є ключовим компонентом цілісної й всеосяжної системи навчання та освіти впродовж всього життя, а також змісту і формиобразованія дорослих на сучасному етапі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)