Хоружий, Григорій. Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Серебрянський, Святослав. Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський> // Вища школа. - 2013. - № 4. - С. 7-14 : табл. Рубрики: Вища освіта--Післядипломна освіта Вища освіта--Освіта і суспільство Вища освіта--Реформування Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- європейський освітній простір -- освіта впродовж життя Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вольпян, Надія. Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного парнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян> // Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 35-47 Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта Кл.слова (ненормовані): публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинець, Л. А. Освіта дорослих: форми та зміст [Текст] / Л. А. Мартинець> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 14-16 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Андрагогіка--Освіта дорослих Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): формальна освіта -- неформальна освіта -- інформаціона освіта -- освіта впродовж життя Анотація: У статті розглядається значення освіти дорослих, яке є ключовим компонентом цілісної й всеосяжної системи навчання та освіти впродовж всього життя, а також змісту і формиобразованія дорослих на сучасному етапі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47. Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |