Рач, Валентина. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведєва> // Вища школа. - 2015. - №4/5. - С. 38-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність Кл.слова (ненормовані): освітня складова -- наукова складова -- компетентність -- результати навчання -- багатометричне представлення Анотація: Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці кваліфікацій та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлено особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи, викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропоновано концептуальну модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки. Дод.точки доступу: Медведєва, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |