Жуков, Ігор. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНС України / Ігор Жуков, Олексій Іванкевич, Георій Кременецький> // Вища школа. - 2011. - № 3. - С. 52-61 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Інформаційне забезпечення бібліотек Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- комунікаційні технології -- інфраструктури -- інформаційний обмін -- логічна структура -- освітні ресурси Анотація: Розглянуто передумови створення єдиного ресурсу, що забезпечить доступ учасникам навчально-виховного процесу для спільного створення освітніх і наукових інформаційних ресурсів. Дод.точки доступу: Іванкевич, Олексій; Кременецький, Георій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Глазков, Ю. Забезпечуємо потребу учня в освіті [Текст] / Ю. Глазков> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 44 (листопад). - С. 1, 22-23 Рубрики: Професійна освіта--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- освітні ресурси -- структура додаткової освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вєтров, І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 18-20 Рубрики: Освіта--Інформатизація Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційний простір -- освітні ресурси -- дистанційна освіта Анотація: В статті визначена роль інформаційно-комунікаційних технологій на сучасному етапі розвитку освіти, аналізується процес їх упровадження в освітній простір Рівненщини. Дод.точки доступу: Віднічук, М. А. |
Каландарова, С. К. Дидактические обоснования параметров дистанционной технологии обучения [Текст] / С.К.Каландарова> // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): освітні ресурси -- сітьові інформаційні технології Анотація: Представлено теоретическое обоснование процесса овладения обучающимися навыков дидактики посредством открытого образования. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хмелевська, О. М. Освітні ризики у контексті людського розвитку [Текст] / О. М. Хмелевська> // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 145-157. - Бібліогр.: с. 155-157.
Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- освітні ресурси -- суспільство знань -- освітній простір Анотація: До освітніх ризиків людського розвитку запропоновано відносити ризики доступу, ризики участі, ризики якості та ризики використання освітнього потенціалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Проект від бердянських колег [Текст]> // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 12. - С. 4-5 Рубрики: Інформатика--Досвід вчителів Кл.слова (ненормовані): освітні ресурси -- мережа Інтернет -- комп'ютерна мережа -- WOW Teachers -- web-розробки Анотація: WOW Teachers - це всеукраїнський соціально-освітній проект із безкоштовного навчання вчителів інформатики та старшокласників основам web-розробки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
027.7(477):004 П 12 Павленко, Тетяна. Вебнавігатор фахово-орієнтованого електронного контенту як складова інформаційно-ресурсної бази університетської бібліотеки [Текст] / Тетяна Павленко> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2021. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Харків, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): інформаційні ресурси -- освітні ресурси -- медичний університет -- вебліографія Анотація: Представлено досвід Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету щодо оригінальної моделі організації фахово-орієнтованого електронного контенту як вебліографічного навігаційного інструмента відкритих освітніх ресурсів з використанням джерел інституційних репозитаріїв закладів вищої освіти та наукових установ України. Поряд з власними зібраннями відкриті освітні ресурси суттєво розширюють документну й інформаційно-ресурсну базу та спектр надаваних бібліотекою мережевих освітніх послуг, засоби доступу до яких зосереджені на платформі дистанційної освіти вишу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |