Лисенко, О. М. Проект "Модель формування соціального розвитку учнів" / О. М. Лисенко> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-11 Рубрики: Педтехнології--Технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів Кл.слова (ненормовані): соціальний розвиток -- соціальні компетнції -- особистісний розвиток -- життєва активність учнів Анотація: В статті представлено методику використання технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів у ситемі проектування виховної роботи класу класним керівником. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Иванченко, Г. Экзистенциальный опыт ученичества [Текст] : инвариантное и уникальное: культурные универсалии и психологические инварианты / Галина Иванченко. Виктор Новиков> // Библиотечное дело. - 2011. - № 10. - С. 30-31 . - ISSN 1727-4893 Рубрики: Культура--Психологія Кл.слова (ненормовані): культурологія -- особистісний розвиток Дод.точки доступу: Новиков, В. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Колпакова, М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми [Текст] / М. Ю. Колпакова> // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 119-128. - Библиогр.: с. 127-128 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Практична психологія--Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- особистісний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дементева, И. Ф. Факторы риска современного детства [Текст] / И. Ф. Дементева> // Социс. - 2011. - № 10. - С. 108-114. - Библиогр.: с. 114 Рубрики: Соціологія сім'ї Кл.слова (ненормовані): дитинство -- особистісний розвиток -- ризики Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синичин, В. Експеримент у системі методичної роботи " Школи розвитку" [Текст] / Вікторія Синичин> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5. - С. 9-17 Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): потенціал учнів -- апробація -- особистісний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Олійник, І. Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи [Текст] / Іван Олійник> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 70-77. - Бібліогр.: с. 77 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації Виховання--Здоровий спосіб життя Кл.слова (ненормовані): навчальний матеріал -- природні здібності -- особистісний розвиток -- здоров'язберігаючі засади Анотація: Основна ідея реформування школи - розумне розвантаження учнів, зменшення обсягу навчального матеріалу, способів його представлення, зокрема інтеграції як міждисциплінової, так і блочної у межах сумісних предметів. Сучасне і перспективне розуміння якості освіти передбачає, що вона визначається не лише кількістю і якістю знань, але і якістю особистісного, психічного, фізичного, громадянського розвитку покоління. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
373-056.45 К 18 Камишин, Володимир. Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток -- освітній розвиток -- моделі -- обдаровані діти -- освітньо-інформаційне середовище Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Бех, Іван Що головне у вихованні? [Текст] / Іван Бех> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 2-3 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток -- особистісно орієнтоване виховання Анотація: Як плекати мислячу, моральну особистість з дошкільного віку? Які ціннісні орієнтири їй дати? Які пріортетні завдання стоять перед педагогами і батьками? На ці запитання редакції відповідає академік, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту проблем виховання НАПН України і член редколегії журналу Іван Бех. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пліш, І. Дорога до себе : тренінг для вчителів / І. Пліш> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 54-55 Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги Кл.слова (ненормовані): самопізнання -- особистісний розвиток Анотація: Запропоновано сценарій тренінгового заняття для вчителів, розробленого з метою розширити можливості особистості педагога в напрямі особистісного зростання та самопізнання; усвідомлення та розвитку особистісних якостей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мірошник, Світлана. Навчальний тренінг як форма організації навчання дорослих в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. Мірошник> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 55-60. - Бібліогр.: с. 59. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): моделі навчання -- особистісний розвиток -- професійний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Біркова, Ірина. Профілактика емоційного вигорання в педагогів [Текст] : психолого-педагогічний тренінг / І. Біркова> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 23-26
Кл.слова (ненормовані): комунікативні навички -- особистісний розвиток -- самосвідомість -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Дубровська, Л. О. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів [Текст] / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, М. П. Долматова, К. В. Єрмак> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Дидактичні ігри--Навчання--Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- особистісний розвиток -- спілкування -- гра -- дидактична гра Анотація: Автори характеризують дидактичні ігри, що стимулюють загальний особистісний розвиток школярів, поєднують навчальний зміст з ігровим задумом і діями, вимагають від вчителя майстерного педагогічного керівництва, якісної підготовки. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дубровський, В. Л.; Долматова, М.П.; Єрмак, К.В.; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Дем'яненко, Наталія. Освітня геронтологія [Текст] / Наталія Дем'яненко> // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 3 Рубрики: Геронтологія Освіта дорослих Люди літнього віку Кл.слова (ненормовані): пожиттєва освіта -- особистісний розвиток -- концепції освіти Анотація: Про проблему освіти людей похилого віку в Україні та в світі. |
Шуляр, Василь. Стратегії організації освітнього процесу: до реалізації Концепції "Нова українська школа" [Текст] / Василь Шуляр> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 93-104. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Нова українська школа--Освітній процес Кл.слова (ненормовані): педагогічні компетентності -- особистісний розвиток -- саморозвиток -- стратегії навчання -- інноваційні процеси Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попова, Ольга. Інклюзивний простір: крокуємо разом [Текст] : психолог - учителю / Ольга Попова, Інна Швидка, Наталія Нев'якіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 40-67. - Бібліогр.: с. 42. Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- особистісний розвиток -- педагогічна компетентність -- інтегроване навчання -- психокорекційні ігри -- психолого-педагогічний супровід Дод.точки доступу: Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія |