Гнаткович, Тетяна Структурно-тематична схема курсу української мови в 9 класі [Текст] / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 61-62 Рубрики: Українська мова--Перевірка та оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання результатів навчання -- перевірка мовних знань Анотація: Представлено структурно-тематичну схему курсу української мови в 9 класі яка складена відповідно до орієнтовного календарного планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень з української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Косинець, М. О. Освітні реформи, які ми проґавили, або Коли система дала збій? [Текст] / М. О. Косинець> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-13 Рубрики: Освіта--Реформування--Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади нового типу -- оцінювання результатів навчання -- технічна освіта -- гуманітарна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гайдамака, Олена Василівна. Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу [Текст] / О. В. Гайдамака> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Мистецька освіта--Компетентності Кл.слова (ненормовані): здобувачі освіти -- оцінювання результатів навчання -- підручник -- інтегрований -- діяльнісний -- особистісно-орієнтований підхід в навчанні Анотація: Позначено теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов‘язаними складовими - сприйняття (аналіз-інтерпретація) і створення мистецтва, а також системи оцінювання результатів навчання учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |