Ампілогова, Л.
    Трансформування наукових ідей у практику - ознака педагогічної компетентності вчителя [Текст] / Лілія Ампілогова // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - Вкладка. - С. 1-4
ББК 74.204
Рубрики: Вчителі--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- оцінювання -- педагогічна система


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шатская, О. В.
    Новые образовательные технологии: психолого-педагогические основы русской оперной режиссуры [Текст] / О. В. Шатская, И. А. Войтик // Социально-гуманитарные знания. - 2013. - № 6. - С. 330-335. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Педагогічні технології--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна система
Анотація: Освещается концепция новой педагогической системы, основанной на психолого-педагогических методах русской оперной режиссуры, включающих развитие самосознания через понимание смысла собственной деятельности.


Дод.точки доступу:
Войтик, И.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



373.5.016:070
К 68


    Коропатник, Михайло.
    Медіаосвіта в Україні: історія і сьогодення [Текст] / М. Коропатник // Сіверянський літопис. - 2016. - № 3. - С. 159-174. - Бібліогр.: с.172-173
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--Історія--Сучасність--Україна
   Освіта--Медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіа -- інформація -- громадська освіта -- навчання -- виховання -- преса -- кіно -- радіо -- телебачення -- Інтернет -- школа -- гурток -- педагогічна система -- СРСР -- перебудова -- теорія -- практика -- товариство "Знання" -- "гібридна війна"
Анотація: У статті досліджуються процеси формування медіаосвіти і медіаграмотності в історичному контексті зародження і розвитку мас-медіа від друкованих до електронних. Аналізуються погляди відомих педагогів на проблеми використання різних комунікаційних технологій у навчально-виховній роботі.


Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)





    Баханов, К.
    Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 3-6
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- педагогічна система -- традиційне навчання
Анотація: В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)





    Клименко, Нінель.
    Настя Грінченко: становлення особистості та формування життєвих переконань [Текст] / Н. Клименко // Краєзнавство. - 2013. - № 4. - С. 166-179 : портр., іл. - Бібліогр.: с.178-179
Рубрики: Педагогічна спадщина--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
рукописні журнали -- педагогічна система -- читанки "Квітка"Ю "Проліски" -- чернігівська гімназія -- "Жіноча громада" -- театр -- казки
Анотація: У статті на основі нових архівних джерел висвітлюються сторінки з біографії доньки Бориса Грінченка: дитинство, юність, навчання в Чернігівській та Київській гімназіях. Розглянуто вплив сімейного виховання на формування особистості, світоглядних орієнтирів та життєвих переконань. С.175-176: розвиток аматорського театру в Чернігові. Любов Насті Грінченко до театру та дружні стосунки з М. Кропивницьким. На с.174 - копія "Атестата про закінчення Чернігівської жіночої гімназії 12 червня 1902 року.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Анастасія Борисівна (українська письменниця, перекладачка, публіцистка, революціонерка ; 1884-1908) \про неї\; Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\; Загірня, Марія Миколаївна (дружина Бориса Грінченка) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Савченко, О.
    Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 1–3
Рубрики: Освіта--Сухомлинський В. О.
Кл.слова (ненормовані):
сухомлиністика -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- педагогічна система -- літературна спадщина -- Українська асоціація імені В. О. Сухомлинського -- твори педагога -- український педагог
Анотація: Стаття присвячена 100-річчю від дня народження видатного педагога, публіциста, дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського. Його педагогічна спадщина належить не лише до визначних досягнень педагогічної науки і практики ХХ століття, вона затребувана і сучасною освітою.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)