Ігнатенко, Наталія. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя [Текст] / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: с. 58 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання Вища освіта--Професійна компетентність викладача Кл.слова (ненормовані): системноорганізований процес -- моделювання -- професійні якості -- мотивація -- педагогічна спрямованість -- самооцінка Анотація: Самоосвіта вчителя розглядається як вид педагогічної діяльності, в якій педагог самостійно й усвідомлено оновлює та вдосконалює наявні знання, уміння і навички з метою досягнення бажаного рівня професійної майстерності. Дод.точки доступу: Ратушинська, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Ростовська, Ю. О. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії [Текст] / Ю. О. Ростовська> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Хореографія--Методика викладання--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійні переконання -- педагогічна спрямованість -- соціальна активність -- особистість учителя -- професійна спрямованість -- художня розвиненість -- педагогічні переконання Анотація: Висвітлюється суть поняття "ціннісні орієнтації" та аналізується процес становлення майбутніх фахівців із чіткою педагогічною спрямованістю, яка визначається сталим інтересом до педагогічної діяльності. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |