Шабаєва, Н. С. Педагогічні технології гендерної соціалізації студентів коледжу [Текст] / Н. С. Шабаєва> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 57-61. - Бібліогр.: с. 61 (5 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціалізація особистості Виховання--Гендерне Кл.слова (ненормовані): гендерна соціалізація -- педагогічна технологія -- гендерна рівність -- позанавчальна діяльність Анотація: У статті обгрунтовано вибір педагогічних технологій гендерної соціалізації студентів коледжу, спрямованих на формування в них здатності самостійного конструювання власного життя на основі ідеї гендерної рівності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Линовицька, О. Відповідальна підготовка педагогічних кадрів [Текст] / Олеся Линовицька> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 103-107. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Фактори підготовки вчителя: традиційні й нові Рубрики: Педагогічні кадри--Підготовка Кл.слова (ненормовані): освіта -- відповідальність -- педагогічна технологія Анотація: Відповідність педагогічних кадрів розглядається в контексті огляду основних змістовних спрямувань підготовки сучасного вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кара, Л. Життєдіяльність дітей у групі продовженого дня / Л. Кара> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 35-39 Рубрики: Педтехнології Кл.слова (ненормовані): педагогіка розвитку -- педагогічна технологія -- технологічний підхід у навчанні Анотація: В основу формування особистості повинні лягти перед усім ідеї гуманістичної освіти й виховання. Досягти цього можна за умови освоєння повного обсягу психологічних дисциплін, знайомства з основними психолого-педагогічними поняттями та концепціями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мальована, Лариса Здоров'язбережувальні технології в школі [Текст] / Лариса Мальована> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 15. - С. 4-23 Рубрики: Здоров'я дітей--Збереження--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): учень -- педагогічна технологія -- валеологічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ковальська, Оксана. Про інноваційні соціальні технології національно-патріотичного виховання школярів [Текст] / О. Ковальська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 44-50. - Бібліогр.: с.49 Рубрики: Національно-патріотичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інновація -- технологія -- технологізація -- педагогічна технологія -- освітня технологія -- соціальна технологія -- нація -- патріотизм -- якість Анотація: У статті розкрито суть соціальної технології, окреслено її основні ознаки, характерні особливості, подано структуру й алгоритм реалізації та орієнтовні критерії оцінки її якості, як кінцевого результату. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Крутій, Катерина Едьютейнмент: навчання як розвага [Текст] / Крутій Катерина> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 2-6 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Технологія навчання Кл.слова (ненормовані): едьютейнмент -- педагогічна технологія Анотація: В статті йдеться про навчальну технологію - едьютейнмент, що поєднує в собі розважальні прийоми, методи інтерактивного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Богосвятська, Анна-Марія Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): універсальні навчальні дії -- педагогічна технологія -- художні образи Анотація: Універсальні навчальні дії (УНД) це узагальнені дії, що відкривають можливість широкої орієнтації учнів, - як в різних предметних галузях, так і в організації самого процесу навчальної діяльності. УНД забезпечують можливість кожному учневі самостійно здійснювати навчальну діяльність, ставити навчальні цілі, шукати і використовувати необхідні засоби і способи їх досягнення, вміти контролювати і оцінювати навчальну діяльність і її результати. Вони створюють умови розвитку особистості та її самореалізаціїї. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови / Ірина Кучеренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 6. - С. 2-7. - Бібліогр. 16 назв Рубрики: Українська мова--Вивчення--Технологічний аспект Кл.слова (ненормовані): освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку Анотація: Розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; схарактеризовано поняття «суб’єктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |