Гущина, Т. Н.
    Индивидуальный образовательный маршрут как средство сопровождения развития субьективности обучающихся [Текст] / Т. Н. Гущина // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 32-38 : табл . - ISSN 0130-0776
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
додаткова освіта дітей -- індивідуальний освітній маршрут -- педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали
   Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)