Гущина, Т. Н. Индивидуальный образовательный маршрут как средство сопровождения развития субьективности обучающихся [Текст] / Т. Н. Гущина> // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 32-38 : табл . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): додаткова освіта дітей -- індивідуальний освітній маршрут -- педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
Педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |