Гузь, О. О. Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 39 назв. - Зміст: "Падло" ("Падаль") / Ш. Бодлер. Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Методика--Урок Зарубіжна література--Методика--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): правила написання есе -- побудова есе -- мовно-стильові засоби -- переклади вірша (Д. Павличко, Елліс) -- історична примітка (про вірш "Падло") Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе). Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пономарьова, К. Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 34-35. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): текст -- робота над есе -- уміння складати есе -- побудова есе Анотація: У статті наведено методичні рекомендації щодо реалізації програмових вимог вивчення есе на уроках української мови в початкових класах. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |