Журило, В. В. Інтегрований підхід до моделювання поведінки споживачів на українському ринку товарів високих технологій [Текст] / В. В. Журило> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 38-44 (№7) : рис. - Бібліогр.: с. 44 Рубрики: Маркетингові дослідження--Дослідження споживачів Кл.слова (ненормовані): ринок високотехнологічних товарів -- поведінка споживачів -- мотивація споживачів -- модель ринкової поведінки споживачів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Прочан, А. О. Технології нейромаркетингових досліджень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 139-142 : рис. - Бібліогр.: с. 141-142 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- психологія -- сприйняття -- торгівля -- бренд -- просування товару Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Тенденції купувальної поведінки і купування одягу [Текст]> // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 25-26 . - ISSN 0135-230X Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетингові дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пчелянська, Г. О. Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи [Текст] / Г. О. Пчелянська> // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Продовольчий ринок--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- поведінка споживачів -- інституційний підхід -- продовольчий ринок -- маркетинг партнерських відносин Анотація: Мета статті - розкрити фактори впливу на поведінку споживачів на продовольчому ринку з використанням інституційного й маркетингового підходів та розробити напрями вдосконалення діяльності суб’єктів продовольчого ринку. Встановлено, що на поведінку споживачів впливатимуть інституційні й маркетингові чинники, такі як споживчі настрої населення, фактори формування конкурентних переваг для підприємства, діюча маркетингова концепція. Запропоновано заходи, необхідні для поліпшення інституційного середовища споживачів продовольчого ринку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |