Пустовіт, Г. Психолого-педагогічна складова позашкільної освіти [Текст] / Григорій Пустовіт> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: с. 39 Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): виховання -- позашкільний навчальний заклад -- концепт -- психолого-педагогічні особливості Анотація: У статті охарактеризовано психолого-педагогічні особливості позашкільної освіти й виховання особистості, визначено ряд концептів їх побудови. Звертається увага на те, що дозвілля дитини має логічно поєднати у своїй структурі як сучасні філософсько-культурологічні і соціально-педагогічні теорії, так і ефективні освітньо-виховні технології, спрямовані на виховання особистості, розвиток її творчого потенціалу й соціальної активності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сущенко, Т. Концепція позашкільного педагогічного процесу [Текст] / Тетяна Сущенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 40-43. - Бібліогр.: с. 43 Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): позашкільний навчальний заклад -- особистість дитини -- організація позашкільного педагогічного процесу -- педагог позашкільного навчального закладу Анотація: У статтті розглядаються особливості організації позашкільного педагогічного процесу, особливості формування в цьому середовищі особистості, стимулювання розвитку суб'єктивної позиції дитини, регулювання оптимальних взаємин в системі "особистість - сім'я - школа - суспільство". Звертається увага на специфіку роботи педагогів позашкільних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Борсук, Н. Формування всебічно розвинутої особистості засобами творчого колективу позашкільного навчального закладу як потенційного ресурсу соціокультурної модернізації освіти [Текст] / Наталія Борсук> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 44-47 : фотогр. Рубрики: Позашкільна освіта--Педагогіка школи--Творчий колектив--Україна Кл.слова (ненормовані): позашкільний навчальний заклад -- дитячий колектив -- навчально-виховний процес -- художньо-творча діяльність Анотація: У статті йдеться про формування потреби у безперервному самостійному і творчому підході до оволодіння вміннями та навичками будь-якої сфери творчості як однієї з головних педагогічних цілей позашкільної освіти. Звертається увага на одне з актуальних завдань - індивідуальний підхід і допомогу кожній дитині; розвиток індивідуальних здібностей для реалізації особистості кожного вихованця. Автор ділиться практичними здобутками виховної та навчальної діяльності танцювального ансамблю "Пульс". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Калініна, Л. Стратегія інноваційного розвитку позашкільного навчального закладу [Текст] / Людмила Калініна> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: с. 82 Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Інновації--Позашкільні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): стратегія -- стратегічне управління -- позашкільний навчальний заклад Анотація: У статті розкрито сутність стратегії інноваційного розвитку позашкільного навчального закладу в ринкових умовах. Розглянуто стратегічне управління ПНЗ як освітньої організації т а відкритої соціально-педагогічної системи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |