Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 15-17 Рубрики: Покупці--Маркетинг Сервіс--якість обслуговування Кл.слова (ненормовані): таємний покупець -- Mystery shopping Анотація: У статті розглядається маркетинговий інструмент MYSTERY SHOPPING. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мажорова, О. Семантичні ресурси розвитку комунікативного потенціалу фахівців із продажів / О. Мажорова> // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Психологія галузева Кл.слова (ненормовані): комунікація -- комунікативний потенціал -- ефективність комунікації -- продажі -- продавець -- покупець -- ампліфікація Анотація: У статті запропоновані рекомендації з удосконалення комунікації між продавцем і покупцем у ситуаціях продажу-купівлі. |
Бєлкін, М. Договір поставки [Текст] / Марк Бєлкін> // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 80-88 + Зразок Рубрики: Договори і угоди Кл.слова (ненормовані): постачальник -- покупець -- строк дії договору поставки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Виходець, Олександр. Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / Олександр Виходець> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама Реклама--Видавнича продукція Кл.слова (ненормовані): інформація -- книга -- періодика -- покупець -- продавець -- читач Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1) |
Дерзский, В. Г. Совершенствование действующей системы цен и тарифов на электроэнергию [Текст] / В. Г. Дерзский> // Енергетика та електрифікація. - 2014. - № 7. - С. 44-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Зміст: Переход на систему розничных тарифов на электроэнергию для 4-х классов напряжения ; Отказ от модели оптового рынка электроэнергии в пользу модели единственный покупатель ; Понятие норматива потерь электроэнергии ; Перекрестное субсидирование ; Модель системы зонных тарифов на электроэнергию ; Плата за потребленную реактивную энергию ; Методическое обеспечение расчетов Рубрики: Електроенергія--Ринок Електроенергія--Облік Електроенергія--Оплата--Україна Кл.слова (ненормовані): роздрібні тарифи -- модель тарифів -- зонні тарифи -- єдиний покупець -- оптові ринкові ціни -- енерголокатор Анотація: Совершенствование действующей системы цен и розничных тарифов на электроэнергию для 2-х классов напряжения видится в переходе на систему розничных тарифов для 4-х классов напряжения, отказе от модели оптового энергорынка в пользу модели рынка единственный покупатель, формировании корректного норматива потерь электроэнергии при ее передаче, разработке модели зонных тарифов на электроэнергию, реформировании платы за потребленную реактивную мощность и др. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Нехай, В. В. Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай> // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг Сільськогосподарська техніка--Ринок Маркетинг--Підприємства АПК Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія Кл.слова (ненормовані): Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Юрченко, В. О. Сучасні вияви і трансформації традиційних форм торгівлі українців упродовж ХХ – н а початку ХХІ століття (на прикладі Cлобожанщини) [Текст] / В. О. Юрченко> // Народна творчість та етнологія. - 2018. - № 2. - С. 77-87. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгівля--Традиційна культура--Українці--Слобожанщина, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): Ярмарок -- Базар -- Колгоспний ринок -- Торгівля біля дороги -- Стихійний базар -- Продавець -- Покупець -- Товар Анотація: У статті розглянуто сучасні вияви і трансформації традиційних форм торгівлі українців упродовж ХХ - на початку ХХІ ст. на Слобожанщині. Проаналізовано відмінності між ярмарками й базарами як традиційними видами періодичної торгівлі, а також розкрито їхню роль в економічному житті селянства радянського періоду. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Пожоджук, Д. Торгівля домашньою худобою у волинян: звичаї та повір’я [Текст] / Д. Пожоджук> // Народна творчість та етнологія. - 2018. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгівля--Свійські тварини--Українці--Волинь Повір'я і прикмети--Свійські тварини--Торгівля--Волинь Звичаї і обряди--Свійські тварини--Торгівля--Волинь Свійські тварини--Торгівля--Волинь Кл.слова (ненормовані): Етнографічна Волинь -- Господар -- Покупець -- Гроші на талан -- Мішок -- Налигач -- Свійські тварини -- Хлів Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Статуту державного підприємства "Гарантований покупець" [Текст] : постанова № 455 від 22 травня 2019 року> // Урядовий кур'єр. - 2019. - 1 черв. (№ 102). - С. 9 Рубрики: Кабінет Міністрів--Постанови--Україна Перейти: Повнотекстовий варіант Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пилипенко, Світлана. Особливості правового регулювання відносин за договором, укладеним в електронній формі [Текст] / Світлана Пилипенко> // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 8. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Договори і угоди--Електронні договори--Правове регулювання--Україна Кл.слова (ненормовані): форма договору -- свобода договору -- поіменований договір -- непоіменований договір -- продавець -- покупець -- провайдер Анотація: У статті розглянуто загальнотеоретичні підходи до визначення поняття договору, виробленого доктриною цивільного права. Автором обґрунтовано, що електронний договір відрізняється від інших цивільно-правовий конструкцій способом фіксації, умовами, певними вимогами щодо суб’єктного складу, а також процедурою укладення та виконання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |