Заробляти не можна втрачати - як роблять MYSTERY SHOPPING в Україні [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 15-17
Рубрики: Покупці--Маркетинг
   Сервіс--якість обслуговування

Кл.слова (ненормовані):
таємний покупець -- Mystery shopping
Анотація: У статті розглядається маркетинговий інструмент MYSTERY SHOPPING.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мажорова, О.
    Семантичні ресурси розвитку комунікативного потенціалу фахівців із продажів / О. Мажорова // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія галузева
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативний потенціал -- ефективність комунікації -- продажі -- продавець -- покупець -- ампліфікація
Анотація: У статті запропоновані рекомендації з удосконалення комунікації між продавцем і покупцем у ситуаціях продажу-купівлі.





    Бєлкін, М.
    Договір поставки [Текст] / Марк Бєлкін // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 80-88 + Зразок
Рубрики: Договори і угоди
Кл.слова (ненормовані):
постачальник -- покупець -- строк дії договору поставки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Виходець, Олександр.
    Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / Олександр Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76
Рубрики: Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама
   Реклама--Видавнича продукція

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- книга -- періодика -- покупець -- продавець -- читач
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)





    Дерзский, В. Г.
    Совершенствование действующей системы цен и тарифов на электроэнергию [Текст] / В. Г. Дерзский // Енергетика та електрифікація. - 2014. - № 7. - С. 44-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Зміст: Переход на систему розничных тарифов на электроэнергию для 4-х классов напряжения ; Отказ от модели оптового рынка электроэнергии в пользу модели единственный покупатель ; Понятие норматива потерь электроэнергии ; Перекрестное субсидирование ; Модель системы зонных тарифов на электроэнергию ; Плата за потребленную реактивную энергию ; Методическое обеспечение расчетов
Рубрики: Електроенергія--Ринок
   Електроенергія--Облік

   Електроенергія--Оплата--Україна

Кл.слова (ненормовані):
роздрібні тарифи -- модель тарифів -- зонні тарифи -- єдиний покупець -- оптові ринкові ціни -- енерголокатор
Анотація: Совершенствование действующей системы цен и розничных тарифов на электроэнергию для 2-х классов напряжения видится в переходе на систему розничных тарифов для 4-х классов напряжения, отказе от модели оптового энергорынка в пользу модели рынка единственный покупатель, формировании корректного норматива потерь электроэнергии при ее передаче, разработке модели зонных тарифов на электроэнергию, реформировании платы за потребленную реактивную мощность и др.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нехай, В. В.
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг
   Сільськогосподарська техніка--Ринок

   Маркетинг--Підприємства АПК

   Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія

Кл.слова (ненормовані):
Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець
Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Юрченко, В. О.
    Сучасні вияви і трансформації традиційних форм торгівлі українців упродовж ХХ – н а початку ХХІ століття (на прикладі Cлобожанщини) [Текст] / В. О. Юрченко // Народна творчість та етнологія. - 2018. - № 2. - С. 77-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Традиційна культура--Українці--Слобожанщина, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Ярмарок -- Базар -- Колгоспний ринок -- Торгівля біля дороги -- Стихійний базар -- Продавець -- Покупець -- Товар
Анотація: У статті розглянуто сучасні вияви і трансформації традиційних форм торгівлі українців упродовж ХХ - на початку ХХІ ст. на Слобожанщині. Проаналізовано відмінності між ярмарками й базарами як традиційними видами періодичної торгівлі, а також розкрито їхню роль в економічному житті селянства радянського періоду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Пожоджук, Д.
    Торгівля домашньою худобою у волинян: звичаї та повір’я [Текст] / Д. Пожоджук // Народна творчість та етнологія. - 2018. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Свійські тварини--Українці--Волинь
   Повір'я і прикмети--Свійські тварини--Торгівля--Волинь

   Звичаї і обряди--Свійські тварини--Торгівля--Волинь

   Свійські тварини--Торгівля--Волинь

Кл.слова (ненормовані):
Етнографічна Волинь -- Господар -- Покупець -- Гроші на талан -- Мішок -- Налигач -- Свійські тварини -- Хлів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про затвердження Статуту державного підприємства "Гарантований покупець" [Текст] : постанова № 455 від 22 травня 2019 року // Урядовий кур'єр. - 2019. - 1 черв. (№ 102). - С. 9
Рубрики: Кабінет Міністрів--Постанови--Україна

Перейти: Повнотекстовий варіант

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пилипенко, Світлана.
    Особливості правового регулювання відносин за договором, укладеним в електронній формі [Текст] / Світлана Пилипенко // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 8. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Договори і угоди--Електронні договори--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
форма договору -- свобода договору -- поіменований договір -- непоіменований договір -- продавець -- покупець -- провайдер
Анотація: У статті розглянуто загальнотеоретичні підходи до визначення поняття договору, виробленого доктриною цивільного права. Автором обґрунтовано, що електронний договір відрізняється від інших цивільно-правовий конструкцій способом фіксації, умовами, певними вимогами щодо суб’єктного складу, а також процедурою укладення та виконання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)