Бондаренко, Ю. І.
    Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концептуально-образний аналіз -- пообразний аналіз -- проблемно-тематичний аналіз -- індивідуальна характеристика -- групова характеристика -- порівняльна характеристика -- компетентності -- система уроків
Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бондаренко, Ю.
    Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 7-12. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній матеріал -- види літературного матеріалу -- шляхи аналізу -- види літературного аналізу -- пообразний аналіз -- варіанти пообразного аналізу
Анотація: У статті виокремлено і охарактеризовано види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного вивчення літератури, окреслено напрями та шляхи їх опрацювання. Доведено, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структурувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)